hou je bek achterlijke dwerg!quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:04 schreef gelly het volgende:
Ga slapen trut.
wat?quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:05 schreef remlof het volgende:
post eens een url naar dat icon dan?
er was niets offesives aan, ik weet werkelijk niet waarom. wat me tegenstaat is het machtsgevoel dat diegene verkregen heeft door het te verwijderen, dat kan niet anders dan de reden zijn geweest en dat vind ik gewoon zielig, maar goed, ik hoop dat diegene hier zijn/ haar geluksgevoel uit haalt. Begrijp me goed, mij maakt het geen reet uit, maar die mensen begrijp ik echt niet...quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:09 schreef remlof het volgende:
[..]
laat dat icon eens zien dan, wat was er zo 'offensive' aan?
oh cerror ga eens doodquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:13 schreef cerror het volgende:
Je moet je echt eens onder mensen begeven.
dat doen ze dagelijks hoor, denk niet dat ze er nog enige gevoelens bij krijgenquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:13 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
er was niets offesives aan, ik weet werkelijk niet waarom. wat me tegenstaat is het machtsgevoel dat diegene verkregen heeft door het te verwijderen, dat kan niet anders dan de reden zijn geweest en dat vind ik gewoon zielig, maar goed, ik hoop dat diegene hier zijn/ haar geluksgevoel uit haalt. Begrijp me goed, mij maakt het geen reet uit, maar die mensen begrijp ik echt niet...
hmmm sneu...quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:16 schreef remlof het volgende:
[..]
dat doen ze dagelijks hoor, denk niet dat ze er nog enige gevoelens bij krijgen
Tjonge jonge, word eens origineel kutkloon.quote:
Ik ruk niet, ik observeer in maak de juiste printscreens in het process.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:37 schreef PLAE@ het volgende:
Ik hoorde van de week dat jij een kansloze rukkert bent cerrordie geilt op kindjes in pub terwijl jezelf die leeftijd allang ontgroeid bent?
![]()
LOLquote:Op zaterdag 26 november 2005 06:01 schreef soylent het volgende:
TS: Laat je tieten zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |