quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
jesus.....dat meen je niet? Wat ben jij voor een kerel???
[afbeelding]
Misschie bedoeld hij dat mensen toch op haar stemmen terwijl zij zoiezo genomineerd staatquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Jappie er is besloten dat volmachten niet gelden. Dus zal Day dus niet nomineren en ook niet stemmen.
Als een bewoner weigert of vergeet te nomineren, komt er automatisch zijn eigen naam als nominatie te staan.
Ik snap echt niet wat ik fout heb geschreven hoor
Niets lieverdquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Jappie er is besloten dat volmachten niet gelden. Dus zal Day dus niet nomineren en ook niet stemmen.
Als een bewoner weigert of vergeet te nomineren, komt er automatisch zijn eigen naam als nominatie te staan.
Ik heb begrepen dat jij héél goed kunt lezenquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:51 schreef demins het volgende:
[..]
Je zult me eerst de regels moeten uitleggen, en je hebt al afdoende aangetoond dat ik van regelgeving niks begrijp... Dus hoe wou je het aanpakken?![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niets lieverd....maar het was wel ff schrikken he?
![]()
![]()
Nee, snap ik ook nog niet...quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Nomineren is verplicht.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:59 schreef demins het volgende:
[..]
Nee, snap ik ook nog niet...![]()
Maar ik begrijp nu dus goed dat iemand die niet stemt, om wat voor reden dan ook, niet per definitie op de bank zit...? Dat heb ik heel lang wel gedacht...!![]()
Het omslag heb ik uit!quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat jij héél goed kunt lezen![]()
[afbeelding]
Tric trac staat beschreven in het 3e hoofdstuk![]()
Lijkt me lekker maar zo komt op Ned.3: Droog Broodquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:00 schreef cuall het volgende:
Nou voordat Demins zich door dat boek heeft geworsteld, die leest elke komma en punt ook mee, zijn we wel een uur verder![]()
Ga ik maar even lekker in de jacuzzi
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:59 schreef demins het volgende:
[..]
Nee, snap ik ook nog niet...![]()
Maar ik begrijp nu dus goed dat iemand die niet stemt, om wat voor reden dan ook, niet per definitie op de bank zit...? Dat heb ik heel lang wel gedacht...!![]()
Jou dipje is geloof ik wel voorbij, he?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:03 schreef cuall het volgende:
[..]
nou dan is het maar goed dat ik de leiding heb.
![]()
quote:
Damn dan ga ik maar even snel stemmenquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:08 schreef cuall het volgende:
[..]
en bij het verzuimen van je plicht, krijg je een sanctie, dan staat je eigen naam op het nominatielijst achter je eigen naam.
![]()
Ja door die tinnuf port van APK, zal er wel een kater van overhoudenquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:05 schreef demins het volgende:
[..]
Jou dipje is geloof ik wel voorbij, he?![]()
Jep hard aanpakken die handelquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:08 schreef cuall het volgende:
[..]
en bij het verzuimen van je plicht, krijg je een sanctie, dan staat je eigen naam op het nominatielijst achter je eigen naam.
![]()
Euroshopper!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:10 schreef cuall het volgende:
Ja door die tinnuf port van APK, zal er wel een kater van overhouden![]()
Huhquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Leuke poes Kribbet![]()
Ik heb 2 Heilige Birmanen![]()
Wat liefquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Leuke poes Kribbet![]()
Ik heb 2 Heilige Birmanen![]()
[afbeelding]
Mijn gedachten gaan naar je uit! Maar in betamelijke hoeveelheden vind ik het een acceptabele slobberport. Zelf beleef ik een avondje alcoholvrij, een ervaring die ik niemand toewens!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja door die tinnuf port van APK, zal er wel een kater van overhouden![]()
Jij bent echt niet helemaal bij he?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor ranzig merk
![]()
![]()
Poesjes zijnquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:17 schreef demins het volgende:
Na de kusjesbrigade beleven we nou de intocht van het poesjespeleton!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |