Mag ik informeren waar u het over heeft, graag?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:14 schreef Jappie het volgende:
Wel gaaf..opeens allemaal leuke usertjes weer....ik werd echt kots en kotsziek van dat "lOOveduo"
CC & VB....quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:16 schreef demins het volgende:
[..]
Mag ik informeren waar u het over heeft, graag?![]()
Crespo gaat steeds meer scorenquote:
Nou ik ben er verdomme helemaal klaar mee!quote:
En weer 12 punten terugquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:11 schreef Jappie het volgende:
yeeeeaaaah!!!!![]()
douze point la belgique![]()
![]()
![]()
ik vertrouw het niets.....je weet wat ze in de viva zeggen over mannen en hun Harriequote:Op zaterdag 26 november 2005 22:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou ik ben er verdomme helemaal klaar mee!
Ik kies voor de groep !![]()
Bij mijn bookmaker kun je alleen nog maar wedden welk team tweede wordt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:18 schreef KRIBBET het volgende:
Nu Robben nog fit worden en ze zijn kampioen![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou ik ben er verdomme helemaal klaar mee!
Ik kies voor de groep !![]()
Gek hequote:Op zaterdag 26 november 2005 22:22 schreef APK het volgende:
[..]
Bij mijn bookmaker kun je alleen nog maar wedden welk team tweede wordt.![]()
Gewoon ff aaien en is hij een uurtje rustigquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:24 schreef cuall het volgende:
[..]
wel nee man, jij geilt alleen maar op jezelf
Versabommie onze aandachtsgeile medebewoner![]()
[kwijlmode] mmmmmmmmmm [/kwijlmode]quote:
Excuses voor mijn late reactie. Was even bij de buren (daar is niks te beleven) in de CLIB (daar is niks te beleven) en nu weer terug hier (daar is niks te beleven). Daar Vliegende Panters dan maar.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:10 schreef demins het volgende:
Verder vraagt de suggestie om via mail te nomineren serieuze aandacht van de wedstrijdleiding.
Day zit met twee nominaties dus zeker op de bank, of ze nou links, rechts of in het midden gaat zittenquote:En tenslotte wil ik noemen "het probleem Day". Telt zij bij de minimaal 3 bewoners die op de bank zullen komen mee of is zij een additionele bankzitter (ietsje naar links van de rest).
APK die zich op mij gaat ontlastenquote:Problemen, problemen, Cuall! Deze stem is dus ook bedoeld om jou in je prachtige, maar moeilijke werk te ontlasten.
Ja, dat zou wat zijn, he?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
[kwijlmode] mmmmmmmmmm [/kwijlmode]
Die van mij heet Hiltiquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
ik vertrouw het niets.....je weet wat ze in de viva zeggen over mannen en hun Harrie![]()
Oee...cuall...besef je wel wat je hiermee zegt ?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:40 schreef cuall het volgende:
Day zit met twee nominaties dus zeker op de bank, of ze nou links, rechts of in het midden gaat zitten![]()
Er is nou eenmaal besloten dat stemmen met volmacht niet telt, en niet nomineren is automatisch jezelf nomineren.
[..]
quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oee...cuall...besef je wel wat je hiermee zegt ?![]()
![]()
jesus.....dat meen je niet? Wat ben jij voor een kerel???quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat niemand anders het zal doen dus vooruit maar....Hilti???!!
dat er een paar de lul zijn als ze pleite gaan ?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:47 schreef cuall het volgende:
[..]
denk het niet, wat is er mis mee dan?
Je zult me eerst de regels moeten uitleggen, en je hebt al afdoende aangetoond dat ik van regelgeving niks begrijp... Dus hoe wou je het aanpakken?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:45 schreef cuall het volgende:
Demins heb je zin in een potje tric-trac?
[afbeelding]
Duh!quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat er een paar de lul zijn als ze pleite gaan ?
Jappie er is besloten dat volmachten niet gelden. Dus zal Day dus niet nomineren en ook niet stemmen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oee...cuall...besef je wel wat je hiermee zegt ?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |