Ja sorry ik raak geintimideerd door je overweldigende persoonlijkheid en dito uitstraling, poppetje!quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:19 schreef ChantalC het volgende:
Heb ik niet... next?
Slijmbal....quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:26 schreef versabommie het volgende:
Ja sorry ik raak geintimideerd door je overweldigende persoonlijkheid en dito uitstraling, poppetje!
godverdegodverdegodverquote:
Nu al aan het flirten met anderenquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hmmzzzzzzzzzz Misschien een keer overnieuw beginnen......
Hoi ChantalC, Leuk je te ontmoeten op dit forum!
Hoe gaat het met je?
![]()
Daar leeft ie van...quote:
net of jij oooooooooit zou trugbellen!quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nu al aan het flirten met anderen![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
net of jij oooooooooit zou trugbellen!
jij bent gewoon een playeresje!![]()
![]()
Hoeveel is het geworden?quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:14 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk aan de hand met dat 'kinderfeest'
Ik zit naar een stream van Chelsea te kijken via een Chinese site.![]()
Idols ?quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:50 schreef KRIBBET het volgende:
Ik heb net even mijn stem uitgebracht![]()
![]()
Idolsquote:
Verdienen niet maar je kan op kleine meisjes stemmen die een liedje hebben gezongen, het song festival voor kinderen en Nederland staat weer aardig laagquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wie wat waar hoe valt er wat mee te verdienen ?![]()
Ah...er zitten dus kleine Jan-petertjes in de regiequote:Op zaterdag 26 november 2005 21:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Verdienen niet maar je kan op kleine meisjes stemmen die een liedje hebben gezongen, het song festival voor kinderen en Nederland staat weer aardig laag![]()
Het is de finale van het Eurovisie song festival in Belgie, durf niet te zeggen wie er dan achter de knoppen zit, volgens mij zit hij nog gevangenquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...er zitten dus kleine Jan-petertjes in de regie![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het is de finale van het Eurovisie song festival in Belgie, durf niet te zeggen wie er dan achter de knoppen zit, volgens mij zit hij nog gevangen![]()
0-2. Crespo en Lampard.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:50 schreef KRIBBET het volgende:
Hoeveel is het geworden?
Heb alleen een stukje van de eerste helft gezien op Canal+
Wat een lekker dingquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
[afbeelding]
...nu doet ie het weer.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |