Zo had ik het nog niet bekeken!quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ik geef je toch een prachtig excuus om een huichelachtige stem uit te brengen.
?????????? euh...d8 dat jij een zwart hart had en alleen maar van duisternis en vagevuur hield?quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:34 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee dan is het nog steeds niks... Sneeuw is leuker... Ook 's avonds! Je drukt je neus tegen het koude raam en probeert in het donker te kijken of er sneeuw ligt en je ziet sneeuwvlokjes vallen... Zoiets tovert bij mij een lach op mijn gezicht...![]()
En toen had je de post boven je nog niet gelezenquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken!
Dank jewel! Wat ben jij toch gewiekst en een echte vriend!
hey? wasda, wasda wasda?quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:42 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ach niks is erger dan 's ochtends wakker worden, naast je in bed kijken en zien dat.... WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH... Bommie naast je ligt...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu dus welquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken!
Dank jewel! Wat ben jij toch gewiekst en een echte vriend!
Ik héb al op de bank gezeten, lul!
Nou je kan op zijn minst ff je bikinilijn bijwerkenquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
Sommige mannen vinden bossen nix![]()
Ander soort bossenquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou je kan op zijn minst ff je bikinilijn bijwerken![]()
O shit zal gelijk een spoedbestelling voor m doenquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:54 schreef cuall het volgende:
[..]
zit je nou een beetje in jezelf te lachen Jappie?
weer zijn pillen niet ingenomen zeker
je hebt cup d?quote:
Neuh...ik moes lachen om HCBquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:54 schreef cuall het volgende:
[..]
zit je nou een beetje in jezelf te lachen Jappie?
Er staan twee smileys in mijn motivatie.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:50 schreef versabommie het volgende:
Kan iemand in godsnaam ff die APK ff nomineren, ik heb teamlead en de groupies al ingeseint dat APK een anti-smiley dude is!
quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:50 schreef versabommie het volgende:
Kan iemand in godsnaam ff die APK ff nomineren, ik heb teamlead en de groupies al ingeseint dat APK een anti-smiley dude is!
ff uitleggen....Versa= versatel...zo kom ik online op dit moment.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:00 schreef cuall het volgende:
[..]
had dat dan zelf gedaan
![]()
Maar nee, Bommel met zijn grote waffel durft zelf zijn vingers niet te branden, en zit anderen op te stoken om zijn kastanjes uit het vuur te halen.
Heb je ook smiley's in woonwagens?quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:58 schreef APK het volgende:
[..]
Er staan twee smileys in mijn motivatie.
Ik heb zelfs een eigen fucking smiley-site, inclusief een 'schijt op de jaren 60 bank van je buurman' smiley.
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:00 schreef cuall het volgende:
Maar nee, Bommel met zijn grote waffel durft zelf zijn vingers niet te branden, en zit anderen op te stoken om zijn kastanjes uit het vuur te halen.
DUHquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff uitleggen....Versa= versatel...zo kom ik online op dit moment.
Bommie= van bommenlegger=iemand die stookt
doe eens ...duh! zeggen? doe 'ns?
JOSTIFLIP!
Mant is met een T van Trut!quote:
Nee, wel een van het beroep dat een aantal woonwagenbewoners beoefend.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:03 schreef versabommie het volgende:
Heb je ook smiley's in woonwagens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |