ach ik kan wel tegen een stootje, als het voor jou maar leuk is he, daar gaat het dan om!quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:33 schreef ChantalC het volgende:
[..]
No way! Dat zou wel een hele erge nachtmerrie zijn...![]()
Ben je nou helemaal besodemietert!!! ......ik wens dat een modje deze text ff wat opkuist of in zijn geheel verwijdert...ik hoef niet alles te pikken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:06 schreef cuall het volgende:
Jappie ik zal ze niet vertelllen dat je zelf al jaren de kluts en je paspoort kwijt bent en nog steeds denkt dat je in de bloei van je leven staat, dat hoeven ze hier niet te weten, dus dat hou ik voor me.
Goeie middag allemaalquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:06 schreef cuall het volgende:
Vandaag is het een donkere trieste dag voor me.![]()
Alle vooroordelen over leeftijd komen wel weer duidelijk naar voren.
Zodra je boven de veertig komt, is een mens blijkbaar af geschreven, en krijg je de ere titel van
hoogbejaard, oud en seniel.![]()
Nou ik ga geen lans breken voor de ouderen in de samenleving, tegen zoveel kortzichtigheid kan ik niet op. Mijn stelregel is "de aanval is de beste verdediging"
Dus heb ik mijn gevechtskleding aan getrokkenen bij Lovebear een nieuwe bezem gekocht,
want nieuwe bezems vegen schoon.
In het ziekenhuis, er waren complicaties.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:18 schreef APK het volgende:
[..]
In het ziekenhuis, er waren complicaties.
Hoi LoveBear!!quote:
Ik altijd weet je tochquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:32 schreef demins het volgende:
[..]
Hoi LoveBear!!![]()
![]()
Toch maar weer eens op het gladde ijs der nederlandsche taal gewaagd?
Hier nog steeds geen sneeuwquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:39 schreef cuall het volgende:
Het is hier weer aan het sneeuwen.
quote:
quote:En Cuall hoe bevald de bezem![]()
![]()
Ach het is een magische bezemquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai lovebear
![]()
[..]
Ik heb geen idee, wist zelfs niet dat die zichzelf konden vermeerderen.
Maar die nieuwerwetse bezem die je me verkocht het, is dus inmiddels al overleden, de steel is dubbelgevouwen![]()
Gelukkig stond er nog een ouwe stok van Kribbet in het schuurtje, dus nu kan ik verder met mijn werk, om hier de boel eens goed schoon te vegen![]()
Idemquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:43 schreef lovebear het volgende:
Hier nog steeds geen sneeuw![]()
Alleen maar regen
Ik vind regen echt nix.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:18 schreef APK het volgende:
[..]
In het ziekenhuis, er waren complicaties.
Nee dan is het nog steeds niks... Sneeuw is leuker... Ook 's avonds! Je drukt je neus tegen het koude raam en probeert in het donker te kijken of er sneeuw ligt en je ziet sneeuwvlokjes vallen... Zoiets tovert bij mij een lach op mijn gezicht...quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:28 schreef lovebear het volgende:
Ik vind regen echt nix.
Behalve savonds als je lekker binnen zit en je hoort t dan kletteren op de ramen.![]()
Mik er gewoon een liter van die Euroshopper Port van je in joh!quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:32 schreef cuall het volgende:
Ik denk dat ik last heb van een sneeuw-depressie![]()
Sneeuw blijfd een mooi gezicht.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:34 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee dan is het nog steeds niks... Sneeuw is leuker... Ook 's avonds! Je drukt je neus tegen het koude raam en probeert in het donker te kijken of er sneeuw ligt en je ziet sneeuwvlokjes vallen... Zoiets tovert bij mij een lach op mijn gezicht...![]()
Inderdaad... Mooi moment om ergens een bos in te gaan. Je komt de schitterendste dingen tegen...quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:36 schreef lovebear het volgende:
Sneeuw blijfd een mooi gezicht.
Alles helemaal wit, het heeft echt wat![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:36 schreef APK het volgende:
[..]
Mik er gewoon een liter van die Euroshopper Port van je in joh!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |