Mooi..ga ik ff mijn 8 jarige dochter ophalenquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:35 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ow EXCUUS!Ga het gelijk veranderen!
Ik baal als een stekker dat ik rond die tijd bij een sociaal contact zit.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
hehehehehe
is er nog iemand die wil wedden hoe hoog de temparatuur in oekieloekie is om 15:00 ?![]()
Oud nieuwsquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:07 schreef ChantalC het volgende:
Ik moet het even kwijt: Ik glij volledig op VersaBommie
quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:01 schreef Jappie het volgende:
....wie is dan wel de gelukkige.....
![]()
Motivatie:
Cuall is zwak....oud en zwak......seniel nog bovendien![]()
.....als het aan mij ligt ben jij exit.....en een beetje rap graag.![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:47 schreef versabommie het volgende:
Ben ik nog iemand vergeten? Ohwja, Cruela! Ik had haar zo hoog zitten, ze was echt mijn hoogbejaarde oogappeltje en dan toch altijd maar Jappie steunen, terwijl Jappie gewoon helemaal niets met haar heeft. Zoveel blindheid kan in mijn ogen niet in deze fase van het spel en ik wil haar positief de ogen openen door deze wakeup call! Nominatie voor Cruela in de hoop op beterschap!
doegieequote:Op zaterdag 26 november 2005 12:47 schreef cuall het volgende:
Nou Jappie, de liefde is HELMAAL over [afbeelding]
quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
doegiee...en nog de groeten aan je rollatorvriendjes en andersoortige hangouderen
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:07 schreef Joohanna het volgende:
Cuall, sorry dat ik weer een ideetje opper![]()
Ben je zo erg afgegleden dat je quotes gaat verdraaien...quote:
Ja sorry hoor, maar ik wil niet eens meer origineel zijn tegen een verlepte doorgezuurde azijnpissende wratverslaafde brandstapelfetisjist!quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:22 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ben je zo erg afgegleden dat je quotes gaat verdraaien...![]()
VOOR!quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:16 schreef KRIBBET het volgende:
PFF he, wat een motivaties weer, het gaat me steeds meer opvallen dat er wel erg op de man / vrouw gehakt wordt en ben blij dat ik het huis uit ben.![]()
Tegen zoveel geweld zou ik niet kunnen en zou zelf nooitzover gaan om de finale te bereiken.
Heel erg jammer dat de mensen aan de zijlijn alleen maar plus punten mogen geven want een minpuntje uitdelen zou ook erg leuk zijn.![]()
Misschien een idee voor de volgende bank, geef 1 maal 2 pluspunten en 1 maal 1 minpunt.
Aan de notaris zal het niet liggen om de punten bij te houden dat kan ze als de beste maar ben bang dat de bewoners het dun door de broek gaat lopen en er weer op tegen zijn.![]()
Toch wel knap dat je jezelf zo goed kan omschrijven!quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:24 schreef versabommie het volgende:
Ja sorry hoor, maar ik wil niet eens meer origineel zijn tegen een verlepte doorgezuurde azijnpissende wratverslaafde brandstapelfetisjist!![]()
Net doen of je niet kan lezen om daar een reply uit te slepen...da's pas sneu schat!quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:21 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Toch wel knap dat je jezelf zo goed kan omschrijven!![]()
Ik ben gek op het geven van minpunten!quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:16 schreef KRIBBET het volgende:
Misschien een idee voor de volgende bank, geef 1 maal 2 pluspunten en 1 maal 1 minpunt.
Wie een kuil graaft voor een ander krijgt er geen spelt tussen in... ofzo.... Lieske kan dat beter dan ik...quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:22 schreef versabommie het volgende:
Net doen of je niet kan lezen om daar een reply uit te slepen...da's pas sneu schat!
Ach jullie schelen niet veel!quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:23 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wie een kuil graaft voor een ander krijgt er geen spelt tussen in... ofzo.... Lieske kan dat beter dan ik...![]()
Het word tijd voor een bril Bommie!quote:
1) dan zouden we iig weten van wie ze haar intellect heeftquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:31 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Het word tijd voor een bril Bommie!
1. Ik had haar moeder kunnen wezen...
2. Ik ben geen groningse boerin
3. Ik ben niet blond
4. Ik heb wel hersens
5. Jij bent een sukkel!
No way! Dat zou wel een hele erge nachtmerrie zijn...quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:32 schreef versabommie het volgende:
5) Jij wil me zo erg he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |