Oke hier komt die dan, omdat we Cuall beter op de stoel kunnen hebben dan dat ze weer is voor de zoveelste keer vieze voeten op de schone muren zet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Had het te snel gelezen maar Daantje mag je best tonen, Cuall loopt zowat tegen de muren op en hiervandaan krijg ik het nu niet voor elkaar![]()
Ik heb je mail gelezenquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:51 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oke hier komt die dan, omdat we Cuall beter op de stoel kunnen hebben dan dat ze weer is voor de zoveelste keer vieze voeten op de schone muren zet.![]()
[afbeelding] Daan de poes van KRIBBET![]()
P.S. You got mail to![]()
En nou ben ik echt slapen![]()
![]()
Ik denk ik help het BB servival volkje even zodat ze hun aandacht bij het spel kunnen houdenquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:58 schreef PC eend het volgende:
Henk jij wou toch niet meer mee doen
Dan toch een topic openen
Altruistische Henkie![]()
![]()
Ze zijn nu allemaal te schijterig om als eerste iemand te nomineren, zal druk worden morgenavond na 23:00 uurquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik denk ik help het BB servival volkje even zodat ze hun aandacht bij het spel kunnen houden![]()
Voor de rest lees ik wel mee![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik denk ik help het BB servival volkje even zodat ze hun aandacht bij het spel kunnen houden![]()
Voor de rest lees ik wel mee![]()
Tuurlijk niet, de spanning is er even vanaf en ze gaan slapenquote:
Mag ik er nog even over nadenken, of had je weer zo een geweldig stemadvies?quote:
Je kan bij mij altijd terecht.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mag ik er nog even over nadenken, of had je weer zo een geweldig stemadvies?
Daar is Cuall voor om in te grijpen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:12 schreef PC eend het volgende:
![]()
Grijp je wel in als het uit de hand loopt?
Versabommie doet niets anders dan je zwart maken, ik zou het wel wetenquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mag ik er nog even over nadenken, of had je weer zo een geweldig stemadvies?
Heb ik wat gemistquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Versabommie doet niets anders dan je zwart maken, ik zou het wel weten![]()
Precies!!! Hij stemt zijn online tijden af op jou. Zie je hem nu?? Nee hè?? Kijk dat bedoel ik nu.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb ik ooit tegen je gelogen?quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist
Of zit je weer te stoken![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Precies!!! Hij stemt zijn online tijden af op jou. Zie je hem nu?? Nee hè?? Kijk dat bedoel ik nu.
Zelluf heb ik een klein foutje gemaakt door mijn 2 punten vandaag aan Versabommie te geven. Ik hoopte Jappie eruit te werken. Ook zo'n Farizeeër btw. Ik was net wakker en had nog 3 minuten om te stemmen. Maar als ik nu gezegd had, "ik ga stemmen" en had dat dan nu op mijn gemakkie en weloverwogen kunnen doen. Dus je begrijpt wel Eend, hier is het laatste woord nog niet over gezegd. Maar ik heb nu vast aangegeven dat ik ga stemmen. Kan maandagmiddag worden.Maar zo hou je wél overzicht.
![]()
*notities maakt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb ik ooit tegen je gelogen?![]()
APK was ook niet zo lief en Day................ ongelovelijk!!
Volgens mij is die Bommie zelf ook zoewart...quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:23 schreef KRIBBET het volgende:
Ja, zoewart onbehandelbaar.quote:Op zaterdag 26 november 2005 07:43 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Volgens mij is die Bommie zelf ook zoewart...![]()
ff de puntjes op de iquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:01 schreef Jappie het volgende:
Zo, daar zijn we weer...een nieuwe dag een nieuwe ronde....een nieuwe ronde; nieuwe kansen![]()
[/i]
Nominatielijst.
Vul achter de pijl achter je naam degene in die je wil nomineren. Onderaan je motivatie!
Gert (Nathalie)------------------------>
APK (Roel)----------------------------->
Snaptnix (Lieske)---------------------->
Day------------------------------------>
PC eend-------------------------------->
Versabommie (Roel) (FCUtrecht)--------------------->
Cuall---------------------------------->
Demins (Dido)-------------------------->
Jappie (AJAX)---------------------------------> Cuall
hehehehehequote:
Ow EXCUUS!quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waarom heb FCUtrecht 3 hoofdletters en ajax geen ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |