abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32587526
Hier verder
Vorige topic is ]BB] User servival game # 38 Nomineren
Regels:
Om de dag nomineren de virtuele bewoners elkaar, de andere dag mogen alle mensen van de laatste lijst, inclusief de bewoners en ex-bewoners stemmen op de bewoners die op de bank zitten.

Vandaag is het weer een dag dat de bewoners elkaar moeten NOMINEREN

Nominatielijst

Vul achter de pijl achter je naam degene in die je wil nomineren. Onderaan je nominatie!

Nominatielijst.

Vul achter de pijl achter je naam degene in die je wil nomineren. Onderaan je motivatie!

Gert (Nathalie)------------------------>
APK (Roel)----------------------------->
Snaptnix (Lieske)---------------------->
Day------------------------------------>
PC eend-------------------------------->
Versabommie (Roel)--------------------->
Cuall---------------------------------->
Demins (Dido)-------------------------->
Jappie--------------------------------->

Motivatie:
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_32587545
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 02:40 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Had het te snel gelezen maar Daantje mag je best tonen, Cuall loopt zowat tegen de muren op en hiervandaan krijg ik het nu niet voor elkaar
Oke hier komt die dan, omdat we Cuall beter op de stoel kunnen hebben dan dat ze weer is voor de zoveelste keer vieze voeten op de schone muren zet.

Daan de poes van KRIBBET

P.S. You got mail to
En nou ben ik echt slapen
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  zaterdag 26 november 2005 @ 02:55:24 #3
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32587574
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 02:51 schreef M-en-A het volgende:

[..]

Oke hier komt die dan, omdat we Cuall beter op de stoel kunnen hebben dan dat ze weer is voor de zoveelste keer vieze voeten op de schone muren zet.

[afbeelding] Daan de poes van KRIBBET

P.S. You got mail to
En nou ben ik echt slapen
Ik heb je mail gelezen
Zal hier morgen verder op ingaan
Trusten
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_32587594
Henk jij wou toch niet meer mee doen
Dan toch een topic openen
Altruistische Henkie
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_32587695
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 02:58 schreef PC eend het volgende:
Henk jij wou toch niet meer mee doen
Dan toch een topic openen
Altruistische Henkie
Ik denk ik help het BB servival volkje even zodat ze hun aandacht bij het spel kunnen houden
Voor de rest lees ik wel mee
  zaterdag 26 november 2005 @ 03:11:03 #6
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32587730
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 03:08 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Ik denk ik help het BB servival volkje even zodat ze hun aandacht bij het spel kunnen houden
Ze zijn nu allemaal te schijterig om als eerste iemand te nomineren, zal druk worden morgenavond na 23:00 uur
Misschien is het geen slecht idee (als het van Joohanna afkwam, dan wel) om het per mail te versturen
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_32587744
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 03:08 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Grijp je wel in als het uit de hand loopt?
pi_32587778
Al nominaties??
  zaterdag 26 november 2005 @ 03:16:24 #9
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32587800
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 03:14 schreef Coos het volgende:
Al nominaties??
Tuurlijk niet, de spanning is er even vanaf en ze gaan slapen
Met dank aan Laysa.
pi_32587807
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 03:14 schreef Coos het volgende:
Al nominaties??
Mag ik er nog even over nadenken, of had je weer zo een geweldig stemadvies?
pi_32587827
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 03:16 schreef PC eend het volgende:

[..]

Je kan bij mij altijd terecht.
pi_32587861
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 03:12 schreef PC eend het volgende:

Grijp je wel in als het uit de hand loopt?
Daar is Cuall voor om in te grijpen.

Stemmen doe ik niet meer.
  zaterdag 26 november 2005 @ 03:23:36 #13
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32587862
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 03:16 schreef PC eend het volgende:

[..]

Versabommie doet niets anders dan je zwart maken, ik zou het wel weten
Met dank aan Laysa.
pi_32587878
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 03:23 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Heb ik wat gemist
Of zit je weer te stoken
pi_32587905
quote:

[..]

Precies!!! Hij stemt zijn online tijden af op jou. Zie je hem nu?? Nee hè?? Kijk dat bedoel ik nu.
Zelluf heb ik een klein foutje gemaakt door mijn 2 punten vandaag aan Versabommie te geven. Ik hoopte Jappie eruit te werken. Ook zo'n Farizeeër btw. Ik was net wakker en had nog 3 minuten om te stemmen. Maar als ik nu gezegd had, "ik ga stemmen" en had dat dan nu op mijn gemakkie en weloverwogen kunnen doen. Dus je begrijpt wel Eend, hier is het laatste woord nog niet over gezegd. Maar ik heb nu vast aangegeven dat ik ga stemmen. Kan maandagmiddag worden. Maar zo hou je wél overzicht.
  zaterdag 26 november 2005 @ 03:29:43 #16
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32587906
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 03:26 schreef PC eend het volgende:

[..]

Heb ik wat gemist
Of zit je weer te stoken
Heb ik ooit tegen je gelogen? APK was ook niet zo lief en Day................ ongelovelijk!!
Met dank aan Laysa.
pi_32587922
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 03:29 schreef Coos het volgende:

[..]

Precies!!! Hij stemt zijn online tijden af op jou. Zie je hem nu?? Nee hè?? Kijk dat bedoel ik nu.
Zelluf heb ik een klein foutje gemaakt door mijn 2 punten vandaag aan Versabommie te geven. Ik hoopte Jappie eruit te werken. Ook zo'n Farizeeër btw. Ik was net wakker en had nog 3 minuten om te stemmen. Maar als ik nu gezegd had, "ik ga stemmen" en had dat dan nu op mijn gemakkie en weloverwogen kunnen doen. Dus je begrijpt wel Eend, hier is het laatste woord nog niet over gezegd. Maar ik heb nu vast aangegeven dat ik ga stemmen. Kan maandagmiddag worden. Maar zo hou je wél overzicht.
pi_32587926
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 03:29 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Heb ik ooit tegen je gelogen? APK was ook niet zo lief en Day................ ongelovelijk!!
*notities maakt.
pi_32588965
quote:
Volgens mij is die Bommie zelf ook zoewart...
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
  zaterdag 26 november 2005 @ 08:29:59 #20
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32589087
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 07:43 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Volgens mij is die Bommie zelf ook zoewart...
Ja, zoewart onbehandelbaar.
_ De mens is de maat van alle dingen _
  zaterdag 26 november 2005 @ 11:01:48 #21
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32590438
Zo, daar zijn we weer...een nieuwe dag een nieuwe ronde....een nieuwe ronde; nieuwe kansen

Vandaag lijkt het mij uitgesloten dat Bommie en/of Jappie op de bank komen....een van beide heren zal na dit weekend sowieso exit zijn en daar we we allemaal reeds lang weten wie dat is lijkt het me zonde als ook Jappie dit weekend nodeloos risico zou moeten lopen.

PC eend is ook zo'n geval apart....deze trouwe trawant is een uitstekend instrument gebleken om een en ander in de late nachtelijke uurtjes voor moi in de gaten te houden. Per slot van rekening zitten hier bijna uitsluitend backstabbers in dit spel dus wat dat betreft ben ik blij dat ik deze vrolijke nachtelijk kwakert aan mijn zijde heb staan.

Apk heeft geweigerd zijn lot aan onze hoofdstedelijke trots te willen verbinden...een extreem laffe daad waarmee dit heerschap in een keer heeft aangetoond dat zijn inburgering van Tjiepolderveen naar Amsterdam voltooid is.......om jezelf naar dat niveau te verlagen was geestelijke castratie een vereiste en daarvoor krijg je van mij deze ronde dan ook een vrijstelling.

Demins sneaked langzaam maar zeker met onopvallend gedrag de eindfase binnen en hoopt er op die manier met de loet vandoor te gaan. Hij denkt dat dit redelijk onopvallend gebeurt, maar in werkelijkheid gaat dat op zo'n opzichtige klunzige manier dat er van deze kant geen gevaar te duchten valt.

Blijven over de dames

Day......heeft het slim gespeeld door de aankomende dagen afwezig te zijn...hiermee ontneemt ze mij en anderen de mogelijkheid om haar af te straffen voor de anders ongetwijfeld vele posts die blijk zouden hebben gegeven van haar verstandelijk onvermogen maar alla...het zei zo.

Snaptnix heeft de laatste dagen haar grote dosis menselijk inzicht ten toon gespreid...zonder uitzondering weet ze precies haar vingers op de rotte appeltjes te leggen (niet echt een kunst daar de hele kist rot is in dit geval maar dat terzijde) Toch heb ik het idee dat ik langzaam maar zeker naar haar toe aan het groeien ben ...er bloeit iets moois

Gertje...tja...gebleken is dat je een uiterst geraffineerd stinkmokkeltje bent. Neem nu alleen al de slinkse manier waarop je gisterenavond trachtte het verblijf van onze Jap alhier; drastisch in te korten door "bewust" je stem een minuut te laat in te leveren...misselijkmakende shit is dat dus ook jij mag nog een ronde door. (Al zou ik je maar wat graag je nieren zien opvreten op de bank ...vergis je niet! )

....wie is dan wel de gelukkige.....

Nominatielijst.

Vul achter de pijl achter je naam degene in die je wil nomineren. Onderaan je motivatie!

Versabommie (Roel)--------------------->
Jappie---------------------------------> Cuall

Motivatie:

Cuall is zwak....oud en zwak......seniel nog bovendien ....behalve dat zij zich door diverse van jullie huftertjes op stang heeft laten jagen heeft ze gisteren 2 MEGA misstappen begaan in haar rol als notaris.

Eerstens...mij de punten van "Day" onthouden die mij rechtens toekwamen. En tweedens het daarna op klunzige wijze toestaan dat Gert zijn veels te late stemmen nog mocht doorvoeren.

Een notaris en lijdster hebben we nodig dus die zaken kan ik omwille van het spel niet van je afpakken, maar met een beetje mazzel wel jouw plezier in dat zelfde spelletje.....als het aan mij ligt ben jij exit.....en een beetje rap graag.
pi_32590661
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 11:01 schreef Jappie het volgende:
Zo, daar zijn we weer...een nieuwe dag een nieuwe ronde....een nieuwe ronde; nieuwe kansen

[/i]
Nominatielijst.

Versabommie (Roel) (FCUtrecht)--------------------->
Jappie (AJAX)---------------------------------> Cuall
ff de puntjes op de i

[ Bericht 1% gewijzigd door Joohanna op 26-11-2005 11:35:39 ]
Ik ben zo blij. Zo blij..........
  zaterdag 26 november 2005 @ 11:31:25 #23
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32591016
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 11:13 schreef Joohanna het volgende:

[..]

ff de puntjes op de i
hehehehehe

is er nog iemand die wil wedden hoe hoog de temparatuur in oekieloekie is om 15:00 ?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zaterdag 26 november 2005 @ 11:33:08 #24
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32591054
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 11:13 schreef Joohanna het volgende:

[..]

ff de puntjes op de i
Waarom heb FCUtrecht 3 hoofdletters en ajax geen ?
pi_32591110
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 11:33 schreef Jappie het volgende:

[..]

Waarom heb FCUtrecht 3 hoofdletters en ajax geen ?
Ow EXCUUS! Ga het gelijk veranderen!
Ik ben zo blij. Zo blij..........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')