Lieske!quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:36 schreef Gert het volgende:
We zullen aan de uitzendingen van de komende week wel zien wie BB er graag uit wil hebben.
En je hebt mijn foto's ook al verdonkeremaand!!!!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[Geheime missie mode]
Wie ikWeet nergens iets van
[/Geheime missie mode]
Ah! Bedankt! *noteert*quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:29 schreef Sjet het volgende:
[..]
Jullie bedoelen op z'n Fries?
Dan is het oan't moarn![]()
quote:
Zei ze dat dus? Ik kon haar niet verstaanquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:38 schreef melke het volgende:
Trouwens geweldig hoe Ingrid op het laatste in de uitzending 'wacht maar' zei. Ben benieuwd wat er nu weer gebeurt.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En je hebt mijn foto's ook al verdonkeremaand!!!!!
Als ze geen saaiheid willen zal er toch echt 1 van de 2 naar huis moetenquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:35 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat Dido of Roel gaan dan?!?!!
I know, wel een stoere nick hoorquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:35 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Je snapt hem he![]()
![]()
Het moet ffje weet wel waarom
Hint:![]()
Dat klopt iddquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zei ze dat dus? Ik kon haar niet verstaan![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En je hebt mijn foto's ook al verdonkeremaand!!!!!
Hoopt op Dido!!!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:31 schreef melke het volgende:
Wie gaat er trouwens donderdag naar huis?
ik vind haar ook onverstaanbaarquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:38 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, ben benieuwd wat de consequenties zijn van haar terugkomst. Jammer dat ze niets van dit alles mag vertellenquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
ahhhh... toe.... vertel... (of beter nog: laat zienquote:
Vind ik ook! Dan word het spel wel een stuk interessanter in ieder gevalquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:39 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hoopt op Dido!!!!Even lekker de drie-eenheid (oh bah inmiddels Josti erbij 4-eenheid) uit elkaar trekken!
![]()
Lieske heeft in het huis foto's gejat. Mijn post was dus een geintje... duhquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
ahhhh... toe.... vertel... (of beter nog: laat zien)
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lieske heeft in het huis foto's gejat. Mijn post was dus een geintje... duh![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
I know, wel een stoere nick hoor![]()
Roel of Dido mag er wel uit, dat gesmak en geklef........En dan het liefst Roel, ik kan die egotripperij van Died echt niet meer aanhoren. Ik ben er heeeeeeeeelemaaaal klaar mee![]()
Als je denkt dat ik in dat smoelentopic ga posten, kejje lang wachten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:42 schreef teamlead het volgende:
[..]damn.. en ik hoopte nog wel op leuke foto's van Wicked...
![]()
hoeft nie hoor.. je mag ze ook gewoon mailenquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik in dat smoelentopic ga posten, kejje lang wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |