Tot morgenquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:16 schreef cuall het volgende:
Nou ik heb het wel gezien voor vandaag, tot morgen![]()
Mja, ik ken een Rob irl en die kan ik maar zeer gedoseerd om me heen hebben. Ik ken overigens ook een Nathalie irlquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik zeker niet. Ik zou gek worden van die vent als ik er naast zou zitten.
Maar hij heeft kijkwaarde, en weet dat hij kijkwaarde heeft.
Dat waardeer ik ontzettend aan die man.
IRL zou ik het meest met Roel en Menno kunnen opschieten, maar BB is niet mijn kennissenkring, dus ik beoordeel ze ook op een andere manier.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:16 schreef cuall het volgende:
Nou ik heb het wel gezien voor vandaag, tot morgen![]()
Da's mooi. Van de eerste bron.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:18 schreef Morwen het volgende:
Ik ken overigens ook een Nathalie irl![]()
Ow want?quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Laat Gert het maar niet zien.
verdomd.... die is (net als muizemeis) volgens mij na de laatste keer dat robquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:22 schreef BONG4002 het volgende:
Braindump
Ik zat me ineens te bedenken waar de user -Delta- is gebleven? Ze was een actieve poster hier maar nu merk ik pas op dat ik haar niet meer heb gesignaleerd
Ik mis haar ookquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:22 schreef BONG4002 het volgende:
Braindump
Ik zat me ineens te bedenken waar de user -Delta- is gebleven? Ze was een actieve poster hier maar nu merk ik pas op dat ik haar niet meer heb gesignaleerd
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik mis haar ookEn Newsman, hij met de bier- én de wijnkelder.
ja ik zie delta ook niet meer, vond BB niet meer leuk denk ikquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:22 schreef BONG4002 het volgende:
Braindump
Die was een paar weken terug in het weekend zeer dronken en vervelend (oa tegen scanman01) sindsdien heeft ie er de brui aan gegeven, ik was er LIVE bijquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik mis haar ookEn Newsman, hij met de bier- én de wijnkelder.
maar niet binnen BBquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:23 schreef Bluezz het volgende:
-Delta- uurtje geleden nog aktief hier
Ik vervang haar wel!quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:22 schreef BONG4002 het volgende:
Braindump
Hmm...blijkbaar is ze BB zat (of het posten in BB dat kan ook)quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:23 schreef Bluezz het volgende:
-Delta- ruim een uurtje geleden nog "aktief" hier
Hmmm... misschien schaamt hij zich een beetje.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die was een paar weken terug in het weekend zeer dronken en vervelend (oa tegen scanman01) sindsdien heeft ie er de brui aan gegeven, ik was er LIVE bij![]()
Ja ook zoiets vaags, die kan ik me nog wel herinneren ze was heel erg liefquote:
Die is er wel, hoor, alleen wat minder BB-actiefquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:23 schreef Wickedangel het volgende:
En Newsman, hij met de bier- én de wijnkelder.
Ey Morwenquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die is er wel, hoor, alleen wat minder BB-actief![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |