quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:59 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Nee joh....... die nieuwe paraplu zou jij toch betalen![]()
Maar om je nog even jaloers te maken, een foto van de sneeuw hier vanmiddag rond half 2.....
[afbeelding]
Hier is het hoofdkwartier van de buurtvaders alquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:03 schreef Maurisico het volgende:
[..]
hanx Versa.. ik zet hem op de site! SGMaurisico.nl
quote:lovebeaver :: 26 november 2005 01:03
HEY! waar zitten de kussiesmileys hier...PANIEK!
't watertje ja, met waterval(letje)quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zie dat er wat tegels verzakt zijn.
Of is dat je vijvâh??![]()
Bijna al mijn oud-huisgenoten... emotioneel moment......leuk hoor!quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:06 schreef versabommie het volgende:
HEY MAUS JE HEBT AL VEEL REACTIES: http://maurisico.web-log.nl/log/4212448
BIJ MIJN VOORSTEL STONDEN NIET VAN DIE VIEZE GEINTJES!quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Welke stoephoer wilde nou eerst het laatste dropje uit de pot ? ...Ik hoor het hem nog zeggen als was het de dag van gisteren... "Ja jappie...bij een gelijk spel ben jij ook exit...want jij hebt namelijk 1-4 gezegd ................................cry baby![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Dit is ongeveer het meest zinnige wat ik gelezen heb vandaag.![]()
De eerste nieuwe regel die ik dan in zal voeren is minpunten (3 stuks) in mindering brengen als ik voetbalshit lees.
Nee Gert, ik vertrek niet uit het spel.
Al is het alleen maar om te zorgen dat jij "het" niet wordt.![]()
Cuall ik ga stemmen!!![]()
quote:
De andere uploads willen ook al niet werken ik werk aan een oplossing.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zie mniet![]()
Staat een kruisje en kan m niet openen
maandagnacht ws maar ik geef het nu alvast aan.quote:
Zolang jij je openstaande rekeningen niet betaald is het niet haalbaar om de zaak langer draaiende te houdenquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:05 schreef APK het volgende:
[..]
Een vijver in penisvorm!
Ze beheren een sexboerderij op de Veluwe.![]()
Password klopt nietquote:
Probeer eerst de onderste, die werkt vaak wel!quote:
ff Join Now doen. Als je niet wilt registreren stuur hem dan maar even naar onze email (in profiel). Dan doen wij hem wel ff uploaden en plaatsen voor jequote:
De woorden zal ik je vergeven........het angsthazengedrag idem dito.....dit wordt mijn laatste voorstel en als je dat niet accepteerd moge allah je dan straffen met eeuwige impotentiequote:Op zaterdag 26 november 2005 01:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
BIJ MIJN VOORSTEL STONDEN NIET VAN DIE VIEZE GEINTJES!
take it or leave it, jankjurk, ik denk dat je alle lef kwijt bent!
Ik kijk ernaar uitquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:15 schreef Maurisico het volgende:
Mensen verlaat nu echt het huis.....Bedankt voor de stemmen en nominaties!
En uiteraard zie je me snel terug. Kijk anders op sgMaurisico.nl en binnenkort houd ik op FOK waarschijnlijk ook een chat-sessie! Ik laat jullie wel weten wanneer!
Keiharde deal!quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
De woorden zal ik je vergeven........het angsthazengedrag idem dito.....dit wordt mijn laatste voorstel en als je dat niet accepteerd moge allah je dan straffen met eeuwige impotentie![]()
Ajax wint = Bommie exit
Fc Utrecht wint = Jappie exit
Gelijkspel is verplicht blijven!!
tenzij de andere userts onze grote bekken natuurlijk zat zijn en wij op stemtechnisch natuurlijke wijze het spel uit worden geflikkerd![]()
Kee Mau...hou je haaksquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:15 schreef Maurisico het volgende:
En uiteraard zie je me snel terug. Kijk anders op sgMaurisico.nl en binnenkort houd ik op FOK waarschijnlijk ook een chat-sessie! Ik laat jullie wel weten wanneer!
quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:15 schreef Maurisico het volgende:
Je bent en blijft een schatjequote:Op zaterdag 26 november 2005 01:10 schreef Coos het volgende:
[..]
maandagnacht ws maar ik geef het nu alvast aan.
Dan tellen mijn stemmen zeker!!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |