na gewoon heel simpel...quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kee luizebol...nu dus zeg maar nog ff de details van jouw aanstaande exit doornemen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Gert je 1e post m.b.t. stemmen was op tijd, en telt dus gewoon mee. Nu ben ik er klaar meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Best hoor, Rita Verdonk!quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:32 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.EINDE DISCUSSIEJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Morgen weer chaos! KLAAR!quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waar gaat het over zeg... lijkt het BB huis wel. Nutteloze doorlopende discussie. Met of zonder de stemmen van Gert was Maurisico eruit. Zo en nu accepteren en zand erover. KLAAR!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vandaarquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:28 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn lieve doofstomme moedertje.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cruela, ik denk niet dat je objectief bent, omdat je een nat slipje krijgt van Jappie!quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:32 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.EINDE DISCUSSIEJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom op, de mensen die er een probleem van wilden maken, zaten daar gewoon op te ázen.
Waar hebben we het helemaal over. Nergens voor nodig om nu weer moeilijk te gaan doen over regeltjes aanpassen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dat haakje staat ook verkeerd om.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:33 schreef Jappie het volgende:
Welke ouwe gek heeft trouwens dit topic nummer #38 meegegevenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
denk niet dat Jappie zich eraan houdt !quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En nu eens kijken of die zure naargeestige grootsmoel [afbeelding] zich aan zijn woord houdt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Cruela, ik denk niet dat je objectief bent, omdat je een nat slipje krijgt van Jappie!
Geeft niet joh, neemt niemand je kwalijk. Morgen weer een dag.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Tegen zoveel lolligheid kan ik niet opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Jij kan het spel niet lijen, ik zeg we maken Coos spellijer!quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:36 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Bommeltje, als er gevoelens bij spelen, is er nooit sprake van objectiviteitJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
24 uur, lijkt me toch aardig duidelijkquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:32 schreef APK het volgende:
[..]
In de goede oude tijd moesten de stemmen binnen zijn om 23.59u hoor. Een regelwijziging heb ik daarna niet gezien.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cuall blijft gewoonquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Jij kan het spel niet lijen, ik zeg we maken Coos spellijer!
Lijkt me allamaal erg leukquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:31 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik zit hier in de "Parel van de Veluwe". Als hier 4 keer de stroom uitvalt omdat het sneeuwt en de stoere vuilnismannen laten je volle container aan de weg staan, en tot overmaat van ramp gooien ze het openbaar vervoer ook helemaal plat vanwege de sneeuw, dan wordt je misschien jaloers op de mensen die geen sneeuw hebben maar regen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maarrrr........ ondanks al die overlast vind ik het ook mooi om de sneeuw te zien. Momenteel op de tuinbank bijna 20 cm hoge sneeuwom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Maar wel vol spanning of de stroom het weer begeeft, want af en toe zwakt de lichtkwaliteit van de lamp behoorlijk afJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(Wel romantisch trouwens al die kaarsjes die branden voor het geval dat.....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
niet zo boos kijken joh, je lijkt nu net op naaD!quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:38 schreef lovebear het volgende:
[..]
Cuall blijft gewoonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
No problemoquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
na gewoon heel simpel...
Utreg wint of gelijkspel = Jappie exit
Ajax wint = Versabommie exit.
gelijkspel mag ook veranderd worden maar je was zo zeker van een 1-4 overwinning van ajax dat je van mij je geld mag pleuren waar je vuige muil ook ligtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zodra het hele stem / nominatie gelul over is zal ik een leuke foto plaatsen van mijn kanjersquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:32 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lief zeg is altijd leuk zn gezelschap mee.
Zie t helemaal voor me alle katten in de achter volging achter je aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Katten en honden zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:35 schreef APK het volgende:
[..]
En dat haakje staat ook verkeerd om.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan nog bozer mij een naad noemenquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
niet zo boos kijken joh, je lijkt nu net op naaD!
Fine with me, I love chaos.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:38 schreef cuall het volgende:
24 uur, lijkt me toch aardig duidelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Koest, affff, in je hok jijquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Lijkt me allamaal erg leukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gelukkig wonen wij niet in een container (en zeker geen volle) dus een beetje sneeuw of regen deert ons nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Erg jammer dat je plu stuk is en je door de regen en de sneeuw naar buiten moet zonder beschermingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Indien Ajax idd jullie kont Sgopt met bovenstaande cijfers dan eis ik behalve jouw exit ook een openlijke excuusbrief annex liefdesverklaring voor al wat Ajax Amsterdam is hier publiekelijk op het forumom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leuk ben benieuwdquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zodra het hele stem / nominatie gelul over is zal ik een leuke foto plaatsen van mijn kanjersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb nog een website met veel van hun foto's dus daar pik ik er wel eentje vanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoor ik een vrijwillige exitquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:32 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik vind het best hoor, jullie bekijken het maar allemaal.
Alleen achteraf niet gaan janken he?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop