Daar zal wel iets meer voor nodig zijn, jammer genoeg.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:05 schreef PLAE@ het volgende:
Reken eens uit wat je per jaar kan besparen door te stoppen?
Het zou de helft van de pauperwijken in Nederland overbodig maken.
4 euro voor een pakkie Malboro dacht ik.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:02 schreef Little_Meanie het volgende:
wat kosten sigaretten feitelijk in Nederland?
zelfde als in België dusquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:06 schreef skiczukie het volgende:
[..]
4 euro voor een pakkie Malboro dacht ik.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:52 schreef Five_Horizons het volgende:
Ophoeren met dat off topic gelul
Jij snapt geloof ik niet helemaal wat hier gebeurd is, he?quote:
Ik heb geen site voor je, maar dit is wel een aardig alternatief als je geld wil besparenquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:00 schreef Robbiej het volgende:
Zijn er nog sites die Goedkope Sigaretten aanbieden? lowcostsmoking zijn oplichters lees ik. welke zijn wel betrouwbaar?
yeah right alsof ie dat gaat doen, dan kan ie ze net zo goed hier kopen, waarom zou hij ze anders uit het buitenland halen....duhquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:52 schreef Five_Horizons het volgende:
Goed, dat was dus duidelijk: geschoond en vanaf nu alleen maar on topic.
TS: je bent er van op de hoogte dat je, wanneer je dat vanuit het buitenland doet, je aangifte daarvan moet doen om er zo accijns op te betalen?
Niet om het één of ander, maar daar zou TS hoogstwaarschijnlijk zelf wel achter komen, wanneer hij bestelt, aangezien de douane ze dan wel voor je aflevert met een fijne rekening.quote:Op zaterdag 26 november 2005 08:20 schreef dvdk het volgende:
[..]
yeah right alsof ie dat gaat doen, dan kan ie ze net zo goed hier kopen, waarom zou hij ze anders uit het buitenland halen....duh
Ranzig in het kwadraat die sigaretten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 08:15 schreef Faat het volgende:
[..]
Ik heb geen site voor je, maar dit is wel een aardig alternatief als je geld wil besparen
[afbeelding]
Over de smaak verschillen de meningen nogal, maar de prijs is in verhouding tot de bekende
sigarettemerken redelijk oké, een klein pakje kost ¤ 2,90 en voor de grote betaal je ¤ 3,60
pall mall is een stuk beter dan elixerquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:24 schreef Robbiej het volgende:
http://www.cigoutlet.net/ ervaringen mee?
btw. Elixer ga ik eens proberen. Pall mall is volgens mij 2.60 of 3. is dat ook wat?
wat een kutreactie. domme nerd met je opgeheven vingertjequote:Op vrijdag 25 november 2005 23:05 schreef PLAE@ het volgende:
Hij heeft wel gelijk natuurlijk. Stoppen met roken is goedkoper dan welk pakje sigaretten dan ook.quote:Op zondag 27 november 2005 17:45 schreef BennyNL het volgende:
[..]
wat een kutreactie. domme nerd met je opgeheven vingertje
En dan moet jij meer belasting betalen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:05 schreef PLAE@ het volgende:
nerd?quote:Op zondag 27 november 2005 17:45 schreef BennyNL het volgende:
[..]
wat een kutreactie. domme nerd met je opgeheven vingertje
als jij wat minder achter je pctje zou zitten, zou dat ook schelen op je energierekeningquote:Op zondag 27 november 2005 18:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk natuurlijk. Stoppen met roken is goedkoper dan welk pakje sigaretten dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |