Joehoe.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:16 schreef Wickedangel het volgende:
Liggen ze nou alweeeeeer in bed![]()
Avond![]()
Dat dacht ik ook al toen ik dat las. Alles draait om Dido.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:11 schreef cuall het volgende:
Het is ongelooflijk hoe Dido alles zo weet te draaien dat het altijd om haar draait....... iedereen valt over Lieske en zij is de gebeten hond![]()
Ingrid zal als ze terug in het huis is iig. niet meer bang zijn voor streamers:)quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:16 schreef Wickedangel het volgende:
Liggen ze nou alweeeeeer in bed![]()
Avond![]()
en meteen had ik dat ene deuntje in m'n hoofd...quote:
ik weet het niet, geloof er niks van dat Lieske niet tegen Dido praat?quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:16 schreef Lipgloss het volgende:
Praat Lieske bewust niet tegen Dido? Of was dat meiske gewoon druk met haar kaartspelletje bezig en maakt Dido van die gelegenheid gebruik om Lieske weer zwart te maken?
Wat hebben al die mensen hier een overdreven ideeen over wat er voor nodig is om af te studerenquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:18 schreef gimme.shelter het volgende:
Ik vraag me toch echt af aan welke universiteit Roel zijn bul psychologie heeft gehaald?? Kunnen zijn ouders ons donderdag as. even zijn bul tonen? Zou toch een hoop schelen!
Ik geloof er namelijk geen moer van!! Afgestudeerd psycholoog...en in al die geintjes van Dido trappen?? Not!!!!
www.Belforduniversity.orgquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:18 schreef gimme.shelter het volgende:
Ik vraag me toch echt af aan welke universiteit Roel zijn bul psychologie heeft gehaald?? Kunnen zijn ouders ons donderdag as. even zijn bul tonen? Zou toch een hoop schelen!
Ik geloof er namelijk geen moer van!! Afgestudeerd psycholoog...en in al die geintjes van Dido trappen?? Not!!!!
Dit heb ik daarstraks echt letterlijk hier gezegdquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Het is ongelooflijk hoe Dido alles zo weet te draaien dat het altijd om haar draait....... iedereen valt over Lieske en zij is de gebeten hond![]()
Het zou een stunt zijn als Ingrid die stream gewoon UIT zette.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:22 schreef Wup het volgende:
[..]
ik krijg steeds meer met Ingrid te doen;)
In die enge onderbroek?quote:
ze zullen haar toch stiekem ook wel wat DVD's gegeven hebbenquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:24 schreef Wickedangel het volgende:
Het zou een stunt zijn als Ingrid die stream gewoon UIT zette.
Ik geloof het ook niet, het zal wel zoals Sjet ook al zegt, de gebeten hond-rol spel zijn van haar.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:21 schreef Wup het volgende:
[..]
ik weet het niet, geloof er niks van dat Lieske niet tegen Dido praat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |