Mark Norman - Overkillquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:03 schreef RAND het volgende:
oe oe oe dit is een lekker plaatje !!!!! geen idee hoe die heet maar die fader is heerlijk!!!
Zolang de stream niet begint te haperen, is er niets aan de handquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:56 schreef trance40 het volgende:
Tja animo. Als er 12 man in logt zit me lijn dicht
Dus zoveel animo kan er ook niet zijn. Maar gemiddeld luisteren er wel zo'n 6 tot 8 users
Keep tuned in. Die komen voorbij binnen nu een een half uurtjequote:Op vrijdag 25 november 2005 21:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Cosmic Gate - The Truth
Pavo & Zany - Here We Go / Pørn
Marco V - Godd
Voorlopig ff
Heb geen jump. sorryquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:08 schreef RAND het volgende:
Heb je ook lekker jump plaatjes... moets ik vragen van een maatje
zoiets als : doctor bass - unfinished business bass mix.mp3
Yeah!quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:10 schreef trance40 het volgende:
[..]
Keep tuned in. Die komen voorbij binnen nu een een half uurtje
quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:17 schreef trance40 het volgende:
Hierna Cosmic Gate - The Thrut (Dj Isaac Remix)
Hij staat omhoog. Zal ook gedraait wordenquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:16 schreef Freezor het volgende:
Ik heb ook een requestje
Nml: H.A.Z.A.R.D. - James Brown is dead
alvast bedankt
Ik woon in hoornquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vanwaar draai je? MIsschien kan ik is wat platen droppen voor een avondje muziek
Kijk Hoorn dat is te doenquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:22 schreef trance40 het volgende:
[..]
Ik woon in hoornsta bij me op zolder
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |