Ze zijn er pessimistisch over in Haaksbergen. Essent zei dat gister namenlijk ook, dat iedereen gisteravond voor zes uur weer stroom zou hebben. Mijn moeder gelooft er nog niet zo heel erg in. Ondertussen is het alweer 14 graden in de woonkamer. Gister hebben ze een max gehaald van 17.5 graden!quote:Op zondag 27 november 2005 12:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin als er geen gas uitkomt.
Teletekst vermeldt dat Essent verwacht dat iedereen in Haaksbergen vanmiddag weer stroom heeft.

update:quote:Op zondag 27 november 2005 13:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ze zijn er pessimistisch over in Haaksbergen. Essent zei dat gister namenlijk ook, dat iedereen gisteravond voor zes uur weer stroom zou hebben. Mijn moeder gelooft er nog niet zo heel erg in. Ondertussen is het alweer 14 graden in de woonkamer. Gister hebben ze een max gehaald van 17.5 graden!

daarom nemen velen draadloosquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:06 schreef jaguar het volgende:
[..]
heeft jouw modem geen stroom nodig

die hebben we nu niet nodig ik zet alle melk en vleeswaren gewoon in de sneeuw in mijn tuinquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:35 schreef Renesite het volgende:
Al die vriezers en koelkasten!!!!!!

* profiel checktquote:
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |