Miss Hobje wat een redenatie van lik mijn vestje... herstel.. met zo'n motivatie mag je niet eens meer aan mijn vestje likkenquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:20 schreef MissHobje het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------------
STEMBILJET
--------------------------------------------------------------------------------------
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
Versabommie------------> Teamlead, Kleintje, Maurisico
Maurisico-----------------> ChantalC, Isabeau, Versabommie
Jappie---------------------> Wickedangel, Cual, PC eendl, MissHobje
Motivatie:
Jappie draait kwa leefdtijd al wat langer mee in deze wereld, die gun ik het meest om verder te komen van deze bankzitters, vandaar mijn stem aan Jappie.
De nieuwe stand is dan:
Jappie------------> 8
Versabommie---> 6
Maurisico--------> 6
quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:19 schreef Maurisico het volgende:
Zo dat was een aardappeltje eitje...
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:24 schreef versabommie het volgende:
Bedankt Cruela, om een opdracht te nemen die exact niet voor mij is wegelegd. Het draaiboek begint me inmiddels bekend voor te komen![]()
Kep de wol weggepleurd en me mr potatoehead-doos erbij gepakt..
VAN ALLE OPDRACHTEN IS DIT WEL DE KUTSTE DIE IK OOIT HEB GEHAD!
HOERENOPDRACHT!![]()
[afbeelding]
Goed dat je dat ff typte zo ... weet ik meteen wie ik minpunten kan geven de volgende keerquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:24 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Miss Hobje wat een redenatie van lik mijn vestje... herstel.. met zo'n motivatie mag je niet eens meer aan mijn vestje likken![]()
Als we jouw motivatie konden indelen in gradatie van geestegesteldheid, dan zat jouw motivatie vast in de Jostiband......ACHTER DE TRIANGLE!quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Goed dat je dat ff typte zo ... weet ik meteen wie ik minpunten kan geven de volgende keer![]()
Thanks
en u komt van welke planeet zei u.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Goed dat je dat ff typte zo ... weet ik meteen wie ik minpunten kan geven de volgende keer![]()
Thanks
Mooi je staat ook op mijn lijstjequote:Op vrijdag 25 november 2005 22:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als we jouw motivatie konden indelen in gradatie van geestegesteldheid, dan zat jouw motivatie vast in de Jostiband......ACHTER DE TRIANGLE!![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:31 schreef Jappie het volgende:
Die aardappel werd niets, maar de wol heb ik gebruikt om uit respect voor mijn medebankzitters wat moois te breien.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:33 schreef Gert het volgende:
Ik heb voor het grootste aardappelhoofd van dit forum maar even een mutsje gebreid.
Zodat het kalende hoofd van deze voormalige bink wat beter bestand is tegen het winterse weer.
[afbeelding]
schat, hoe graag je ook zou willen en hoe moeilijk het tot je lieve doch botte hoofdje weet door te dringen ...je kan Mauridiablo et moi geen minpunten geven!quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Mooi je staat ook op mijn lijstje![]()
Word steeds makkelijker zo
omdat er 1 van ons genaaid gaat worden ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:36 schreef cuall het volgende:
* zit hier te schuddebuiken van het lachen achter mijn computer![]()
![]()
Cool...relaxtemundo eerie weet jequote:Op vrijdag 25 november 2005 22:33 schreef Gert het volgende:
Ik heb voor het grootste aardappelhoofd van dit forum maar even een mutsje gebreid.
Zodat het kalende hoofd van deze voormalige bink wat beter bestand is tegen het winterse weer.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |