daar wacht ik nou al een uur op, ik wil gewapperquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:49 schreef Bergie88 het volgende:
Ik voorspel straks een gigantische huilbui!!! Dan krijg je weer die grappige wapperende handjes van Lieske te zien.
Mijn god dat is erg dat deden de andere bewoners nooit roddelen zij zijn eerlijkquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:36 schreef nicoleV het volgende:
Ik ben het eens dat Dido niet echt een roddelaarster is....maar in dit BB spel, word je het vanzelf wel...en Naat moet niet zo mee lullen....
Dat is vanavond al 100 keer geroepen en tot heden is er nog niks gebeurd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:49 schreef Bergie88 het volgende:
Ik voorspel straks een gigantische huilbui!!! Dan krijg je weer die grappige wapperende handjes van Lieske te zien.
Nou, Ralph niet hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:51 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn god dat is erg dat deden de andere bewoners nooit roddelen
nee, hoor, maar jij had je kleuterfilter weer eens aanstaanquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan heb ik de afgelopen week toch naar andere streams gekeken.
Hmmm, kweet niet hoor. Maar Joost laat nu toch wel duidelijk zien dat het een geboren kontelikker is, Roel kan totaal niet tegen enig kritiek op zijn persoontje en Dido is zon rancuneus als de pest. Lijkt me tcoh wel duidelijk na dat gesprek. Buiten Rob heeft niemand enige moeite getoond om het gesprek enigzins in goed banen te leiden. Maar wat zijn we toch allemaal mooie mensen bij elkaar.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:49 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Let maar op hoe Ingrid zich bij dit groepje voegt straks om niet in een zelfde gat terecht te komen als waar Lieske zichzelf nu in gewerkt heeft. Er zijn ook geen maskers afgevalen want ik hoorde bijna alleen maar complimenten aan het adres van Ingrid.
Weet ik veel. Ik kwakte gewoon een willekeurige quote van een van de grootste slowchatbaggerbedrijven op een willekeurige reactie.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:51 schreef APK het volgende:
Mijn god dat is erg dat deden de andere bewoners nooit roddelen zij zijn eerlijk
Roel, mijn favoriet kan in meeste gevallen zijn argumenten NIET goed onderbouwen. Hij wordt te gauw boos en is snel op zijn tenen getrapt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou ik Lieske niet aanraden want die onderbouwingen van hem zijn echt van lik me reet
En dat heeft psychologie gestudeerd?? Had van zo iemand toch wel wat meer zelfbeheersing, zelfreflectie en kennis van groepsgedrag verwacht.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:54 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Roel, mijn favoriet kan in meeste gevallen zijn argumenten NIET goed onderbouwen. Hij wordt te gauw boos en is snel op zijn tenen getrapt.
Ik durf wel kritisch te kijken naar mijn favoriet. Nu jij nog
Ik kijk er anders na dan jij en heb een andere mening hierover.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:52 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, hoor, maar jij had je kleuterfilter weer eens aanstaan
Precieeeees! Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:57 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
En dat heeft psychologie gestudeerd?? Had van zo iemand toch wel wat meer zelfbeheersing, zelfreflectie en kennis van groepsgedrag verwacht.
Mijn favoriet, Ingrid, eet nogal onsmakelijk. En ze duimt, wat heel erg dom overkomt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:59 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Precieeeees! Helemaal mee eens!
Durf jij ook kritiek te leveren op je favoriete bewoner? Ik wacht in spanning af.![]()
Regenworm, face it, al zou lieske nu met een hakbijl het hele huis afmaken dan zouden jij en Scanman nog gaan ontkennen dat het zo is!quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik kijk er anders na dan jij en heb een andere mening hierover.
Dan vind ik het raar dat me verwijt dat ik een kleuter-filter heb aanstaan.
Het is beter om de discussie op argumenten aan te gaan dan iemand iets te verwijten.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:04 schreef Pinball het volgende:
[..]
Mijn favoriet, Ingrid, eet nogal onsmakelijk. En ze duimt, wat heel erg dom overkomt.
Als er iemand een beetje in de buurt komt van favoriet is het voor mij Ingrid. Ze heeft af en toe een lekkere galgehumor( nog een beetje te weinig naar mijn smaak) lekkere nepborsten. En ja ze heeft af en toe een lege blik in haar ogen, zegt weinig en sabelt op haar duim. En Menno heeft ze als stront behandeld maar daar was hij zelf bij. Meer kritiek op haar leveren laat ik wel aan anderen over. En als die niet wint mag wat mij betreft Lieske wel winnen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:59 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Precieeeees! Helemaal mee eens!
Durf jij ook kritiek te leveren op je favoriete bewoner? Ik wacht in spanning af.![]()
Jij bent ook kortzichtig he?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:24 schreef F4iTH het volgende:
[..]
De mensen die dit niet zien kun je verdelen in 2 categorieen: De mensen die iets tegen Roel/Dido hebben en de mensen die enorm geilen op caps van Lieske onder de douche of een kort rokje. Beide bekijken Lieske met een roze bril.
Helaas zonder een greintje objectiviteit.
Nee Lieske viel bij mij al door de mand toen zij constant zat te geinen met Roel in de woonkamer en hem later in de tuin verder ging zwart maken met de roddeltantes.
Ik hoop ook dat ze Ingrid in weer in het huis laat komen. Gewèldige TV zou dat zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:06 schreef versabommie het volgende:
LIESKE KAN NU INGRID IN HET HUIS KRIJGEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |