quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik vind het vooral hilarisch dat de "afgestudeerde psycholoog" en de koningin zich echt helemaal klem laten lullen door haar en in blinde paniek de grootst mogelijke nonsens gaan uitkramen
Dat heb ik al enkele keren eerder gezegd... Lieske wil bevestiging ten koste van alles...quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:34 schreef riri het volgende:
Wat is Lieske al gaan geloven in alles wat er door Chantal gezegd is.
Onvoorstelbaar hoe dat door werkt
En wat sneu dat de rest zoveel moeite heeft om haar even de mond te snoeren. Dat zegt ook wel wat.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:34 schreef Kleintje het volgende:
Wat lief dat het tienertje zo boos wordt!
Welkom bij de clubquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:29 schreef Maurisico het volgende:
![]()
![]()
YES... ze zei het "bij dat college heb je dus niet opgelet" GEWELDIG!!!
MEDEDELING
![]()
IK VANAF VANDAAG FAN VAN LIESKE!!!
EINDE MEDEDELING
Ga nou eens in op Lieske's opmerkingen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:33 schreef ChantalC het volgende:
Lieske gaat zo huilen... Zo voorspelbaar...
Joost heeft zelf tegen Chantal gezegd dat hij haar redenering wel snapte! Woensdag in het badje zei hij dat. Dus hij moet niet lullen dat iedereen die niet op Dido gestemd heeft het niet met Chantal eens was. Stelletje huichelaarsquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:34 schreef Black_Orchid het volgende:
Wat een ingenomen lul die Roel. Ben je mooi klaar mee als dat je therapeut word.
Joost val me trouwens weer eens erg tegen, zit nu lekker met de clan mee te lullen tegen Lieske. Wat een reli-lul
hehe Hummie wat een superopdrachtquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:35 schreef Maurisico het volgende:
roel... lul!!
"Jij vindt dat ik niet normaal kan nadenken, omdat je me niet objectief noemt".. hallooooooooo, hoeveel inhoud zit er in die kale schedel... randdebiel!!! Roel stelt objectviteit gelijk aan "normaal na kunnen denken' ... subjectiviteit is dan volgens Roel "gekte of dwaasheid"![]()
![]()
Wat ee grotmongolen... alleen Lieske snapt het...![]()
Nee, het hoofdpunt van kritiek is dat Chantal in de week ervoor nauweljiks iets heeft laten merken van irritatie aan haar kant, en inééns in de live-uitzending zo aanviel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:34 schreef scanman01 het volgende:
Ze vallen nog steeds over de harde woorden van Chantal, maar Chantal had geen keuze. Ze moest dezelfde woorden gebruiken als ze in de dbk had gebruikt.
Het is duidelijk het groepje tegen Lieske.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:34 schreef Black_Orchid het volgende:
Wat een ingenomen lul die Roel. Ben je mooi klaar mee als dat je therapeut word.
Joost val me trouwens weer eens erg tegen, zit nu lekker met de clan mee te lullen tegen Lieske. Wat een reli-lul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |