Dat boemeltje bedoel je.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:40 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Manmanman, de NS, je gelooft het toch niet.
Ik was vandaag in Nederhorst den Berg (in de buurt van Weesp) en ik moest dus vanavond terug naar huis. Naar Enschede dus.
Tegen 2130 in Weesp de trein gepakt naar Enschede. Komen we aan in Deventer, krijgen we daar te horen dat de trein niet verder rijdt. Was ook wel te verwachten natuurlijk. Vet druk daar in Deventer. Maar helaas geen treinen meer richting het oosten. De schouwburg in Deventer werd al omgebouwd tot opvangruimte.
Gelukkig zie ik dat er wel treinen naar Zwolle rijden en aangezien ik daar familie heb wonen leek me het wel een ok plan om daar te overnachten. Altijd beter dan in een schouwburg, nietwaar?
Nou, dan maar naar Zwolle.
Nu komt het mooie, kom ik een 20 min later in Zwolle aan en zie ik daar tot mijn grote verbazing een trein staan die naar Enschede gaat!
Ik navragen bij de conducteur of de trein echt tot Enschede rijdt. De conducteur bevestigde dat.
Goed, een anderhalf uur later sta ik dus op station Enschede.
Wat ik nu niet snap is dat de NS dit niet in Deventer heeft omgeroepen? Veel mensen zouden gewoon via Zwolle naar Enschede hebben kunnen reizen ipv te overnachten in de schouwburg.
maar goed, ik ben in ieder geval thuis.![]()
Ik vraag me af waarom hij niet even aan de andere kant van de vangrail keek voordat hij sprongquote:VIANEN Op de Lekbrug bij Vianen is een
automobilist in het water gevallen.Hij
wilde een vrachtwagen op de andere baan
helpen en sprong over de vangrail,maar
wist niet dat de banen los van elkaar
over de rivier lopen.De man is nog niet
gevonden.
sorry hoor, maar da's echt stom.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:57 schreef logisnack het volgende:
De problemen hebben ook indirect tot mogelijk het eerste slachtoffer geleid.
[..]
Ik vraag me af waarom hij niet even aan de andere kant van de vangrail keek voordat hij sprong
Hopelijk is hij naar de kant gezwommen en vinden ze hem zo.
NS zou zijn kont niet kunnen vinden als ie in de fik stond.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:40 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Manmanman, de NS, je gelooft het toch niet.
Ik was vandaag in Nederhorst den Berg (in de buurt van Weesp) en ik moest dus vanavond terug naar huis. Naar Enschede dus.
Tegen 2130 in Weesp de trein gepakt naar Enschede. Komen we aan in Deventer, krijgen we daar te horen dat de trein niet verder rijdt. Was ook wel te verwachten natuurlijk. Vet druk daar in Deventer. Maar helaas geen treinen meer richting het oosten. De schouwburg in Deventer werd al omgebouwd tot opvangruimte.
Gelukkig zie ik dat er wel treinen naar Zwolle rijden en aangezien ik daar familie heb wonen leek me het wel een ok plan om daar te overnachten. Altijd beter dan in een schouwburg, nietwaar?
Nou, dan maar naar Zwolle.
Nu komt het mooie, kom ik een 20 min later in Zwolle aan en zie ik daar tot mijn grote verbazing een trein staan die naar Enschede gaat!
Ik navragen bij de conducteur of de trein echt tot Enschede rijdt. De conducteur bevestigde dat.
Goed, een anderhalf uur later sta ik dus op station Enschede.
Wat ik nu niet snap is dat de NS dit niet in Deventer heeft omgeroepen? Veel mensen zouden gewoon via Zwolle naar Enschede hebben kunnen reizen ipv te overnachten in de schouwburg.
maar goed, ik ben in ieder geval thuis.![]()
Dus het is de verwachting dat er nog meer komt van dit wonder "mooie" winterweer? Zal er aan denken als ik vanaf 1 januari veel verder moet reizen voor mijn werk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:46 schreef Keromane het volgende:
Misschien een hart onder de riem: zulke extreme weersomstandigheden als nu hebben zelden geleid naar een winter van niks. Dit is geen winterprikje, totaan Zuid-Frankrijk is het winters.
Dat moet nog blijken natuurlijk, maar dergelijk vrij extreem weer kan wijzen op een tendens. We zien al een tijdje een tendens. Experimentele seizoensverwachtingen waar gekeken werd naar factoren die een rol kunnen spelen kwamen met dit soort scenario's. Nog steeds staat bij TWO bijv. eenzelfde soort winterinval op het programma voor halverwege December.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:31 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dus het is de verwachting dat er nog meer komt van dit wonder "mooie" winterweer? Zal er aan denken als ik vanaf 1 januari veel verder moet reizen voor mijn werk.
Nou, het werd dus veel meer.. 5 cm, met op sommige plekker 15 cm door stuifsneeuw.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:09 schreef MouseOver het volgende:
Er dwarrelt nu een heel klein beetje uit de lucht. Bijna niet te zien, alleen als ze toevallig door een lichtstraal heenvallen. We zullen zien
Omdat ze vanuit Hilversum niet verder dan Apeldoorn kwamen waarschijnlijk. Alles stond vast tenslottequote:Op zaterdag 26 november 2005 11:57 schreef Kreator het volgende:
En dan vraag ik me af waarom die reporters allemaal in Apeldoorn staan, waar 5 cm sneeuw ligt...
Allemaal niet?quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:19 schreef Burbo het volgende:
Je pics doen het niet
Een beetje sneeuw gaat nog wel, bomen op de rails wordt wat andersquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:01 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Waarom rijden zo veel treinen niet? Ze kunnen toch wel tegen een beetje sneeuw?![]()
Btw, in friesland nog steeds geen sneeuw![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |