frappantquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:00 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Frapant dat een officieel bericht spelfouten bevat.
quote:Beens heeft 2 zelfmoordpogingen ondernomen
Ja, jij hebt verstand van zaken doen he?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:11 schreef markus12 het volgende:
ik wilde allleen aangeven dat het nu makkeijker word om zaken aan te pakken
Ze zouden jou es even lekker hard aan moeten pakken. In je reet ofzoquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:11 schreef markus12 het volgende:
op zich is dat wel een goed punt jaquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:11 schreef markus12 het volgende:
Oh leuk, Life & Cooking!quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:09 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
http://www.nftvm.nl/index.php?prikbord=1&view=5058&level=0
Plaats eens wat meer persoonlijke info?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:14 schreef ixio het volgende:
Als ik het goed begrijp gaat dit topic dus over oplichter Sebastiaan Beens, 20 jaar uit Breda?
Bij beroep ben je 'oplichter' vergeten.quote:Naam:
Sebastiaan
Beroep:
Acteur, Presentator, Zanger
Leeftijd:
20
Plaats:
Nederland
Check die link die ik gaf dan.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:18 schreef the900 het volgende:
[..]
Plaats eens wat meer persoonlijke info?
owjaquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:20 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Check die link die ik gaf dan.
gewoon lekker kletsen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:22 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
HALLO
waarover gaat het precies en welke kant willen jullie op met dit topic?
Ik snapte het ook niet tot ik hier keek; http://mokka.punt.nl/quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:22 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
HALLO
waarover gaat het precies en welke kant willen jullie op met dit topic?
http://www.infoartiest.com/paginas/info.php?id=22quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:18 schreef the900 het volgende:
[..]
Plaats eens wat meer persoonlijke info?
Zijn dagen bij dat ik minder verdien.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:27 schreef Biancavia het volgende:
Nou nou, 1,5 ton, dat is nogal wat.
Gelukkig kunnen we bij hem solliciteren!quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:29 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Zijn dagen bij dat ik minder verdien.
r0flc0pter.quote:Ik wil een kop chocolade melk drinken, na een snelle blik op mijn horloge blijkt dat ik over 5 minuten in de studio moet zijn, lekker dan.....daar gaat de chocolade melk. Toch maar snel in de auto en naar de studio.
Daar stap ik weer in een wam bad, heerlijk!
quote:Sebastiaan Beens krijgt graag aandacht. En als hij het niet krijgt dan vestigt hij wel de aandacht op zich. Op dit weblog liet Beens meer dan honderd reacties achter.
Een voorbeeld: "Zeg BEENS hou je grote muil eens. Zielig figuur. Stomme eikel Vuile gore homo Kankerjong Wie denk jij dat je bent om mensen hier de les te lezen doe dat lekker bij die Denise! Jij bent echt ziek in je hoofd, jij komt er nog wel achter."
Ook een mooie: "Ik kwam bij toeval deze log tegen. Wat een fenomeen die jongen. De heer Olivier zou er jalours op worden. Zou het familie zijn?"
Een greep uit de postings, te vinden onder 'BN/DeStem - artikel 3; Bredase fantast verder in het nauw'.
En hoe ongelooflijk het ook lijkt: alles hieronder is door Beens zelf geschreven (IP-nummer: 217.120.134.229).
Je wilt weten wie die artikelen over jou op internet zet?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:56 schreef markus12 het volgende:
ik onderneem ook stappen tegen mokka.punt.nl
lollercaustquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:33 schreef HenkieVdV het volgende:
Kijk die space.Allemaal nonsens verhaaltjes over zijn showbizleven.
Hoe kut moet je hjezelf dan niet voelen.
![]()
[..]
r0flc0pter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |