Inderdaad, staat ook bij mij in de gids. Er staat ook bij dat Susan in deze aflevering haar biologische vader ontmoet, dus ze gaan volgens mij gewoon door waar ze gebleven waren, dus geen herhalingenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:37 schreef Nuna het volgende:
Vanavond! Trouwens, in het voorstukje zie ik Bree op George schietenWas wel te zien, helemaal in het begin, als ik me goed herinner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mens sana in corpore sano
Dan heb ik het vast gemistquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:44 schreef Muzzie het volgende:
[..]
Was wel te zien, helemaal in het begin, als ik me goed herinner.
Het seizoen is nog niet eens afgelopenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:20 schreef avotar het volgende:
wanneer komt de box deel 2?
CDP, ga je vanavond nog naar de arena?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het seizoen is nog niet eens afgelopen
Voor?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
CDP, ga je vanavond nog naar de arena?
Ik omels je met duizend armen premiere. Leuke gastenlijst. En ik zoek nog iemand die de BN'ers een paar vragen wil stellenquote:
Ik heb helaas al plannen..kutdatum zeg met de verkiezingenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:33 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik omels je met duizend armen premiere. Leuke gastenlijst. En ik zoek nog iemand die de BN'ers een paar vragen wil stellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |