quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:48 schreef dennistd het volgende:
Vanmorgen om 10 uur was de postbode hier al.
Zo ziet het er hier uit:
[[url=http://te-dorsthorst.nl/zooi/IMG_2919t.jpg]afbeelding][/url]
Kheb gisteren 4 uur door de sneeuw gefietst/gelopen voor de TPG, dus ja, er wordt gewoon bezorgdquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:08 schreef Alessandro het volgende:
Ik vraag me af,.... ik verwacht 2 pakketjes vandaag,. maar met het honden weer buiten kan het dan zo zijn dat ze een ander dag bezorgen>? Veel wind en sneeuw buiten... lijkt me sterk dat de postbode dan gaat bezorgen of doen ze het toch wel![]()
Nou hier dus niet, denk dat het maandag wordquote:Op zondag 27 november 2005 16:14 schreef FrozenSolid het volgende:
[..]
Kheb gisteren 4 uur door de sneeuw gefietst/gelopen voor de TPG, dus ja, er wordt gewoon bezorgd![]()
Dan hebbe jullie een mietjes postbode/ontslage postbode...Tis namelijk gewoon verplicht rond te brenge, gebeurd zelde dat de post niet bezorgd hoeft te worde...quote:Op zondag 27 november 2005 16:28 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Nou hier dus niet, denk dat het maandag word
op maandag wordt sowieso nooit post bezorgd volgens mij, iig, heb in 2 steden gewoont en heb nooit post op maandag gehadquote:Op maandag 28 november 2005 18:50 schreef Alessandro het volgende:
Het is hier in het oosten blijkbaar zo gevaarlijk dat ze vandaag ook niet post en pakketten konden bezorgen.
Ik verwacht nog 2 pakketten. En die bezorgen ze meestal wel op maandag maar vanwege het super gevaarlijke weer hier dus niet. En post op maandag zou best kunnen dat ze dat niet bezorgen,.. nooit op gelet trouwensquote:Op maandag 28 november 2005 19:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
op maandag wordt sowieso nooit post bezorgd volgens mij, iig, heb in 2 steden gewoont en heb nooit post op maandag gehad
Hey, als je niet weet waar je over lult, hou dan je bekquote:Op zondag 27 november 2005 18:12 schreef FrozenSolid het volgende:
[..]
Dan hebbe jullie een mietjes postbode/ontslage postbode...Tis namelijk gewoon verplicht rond te brenge, gebeurd zelde dat de post niet bezorgd hoeft te worde...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |