echt niet, die loser van een Rob zal never nooit niet van Lieske winnenquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:24 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik denk (en hoop) dat Lieske eruit gaat
euh..quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:27 schreef whitef0x het volgende:
Jij dit keer gaat ie en hard enne voor de eerste poll is ie Goed!
quote:
Dat hadden ze gisteren al moeten doenquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:38 schreef rickfcdb1 het volgende:
ik mag het hopen maar zal wel niet gebeuren. hummie wil drama dus roel of dido gaat.![]()
nee... eerst die overjarige oude roddelende stoephoer waarvoor ze geen vent konden vinden natuurlijkquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:40 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Dat hadden ze gisteren al moeten doen![]()
Echt wel !!!!!!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:40 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Dat hadden ze gisteren al moeten doen![]()
Sow.. ook goedemorgenquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee... eerst die overjarige oude roddelende stoephoer waarvoor ze geen vent konden vinden natuurlijk
en dat is nog de aardige omschrijvingquote:
Ik heb liever een roddelende "dame van plezier " Dan twee kleffe aan mekaar zittende bakvissenquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee... eerst die overjarige oude roddelende stoephoer waarvoor ze geen vent konden vinden natuurlijk
Laat het ajb 1 van de 2 arrogante snollen zijn.. liefst " Naat "quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:46 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Ik heb liever een roddelende "dame van plezier " Dan twee kleffe aan mekaar zittende bakvissen
Ben je daar bang voor?? Man.. ik zou een gat in de lucht springen!quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:49 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben bang dat Dido haar krediet verspeelt door nog een week met Roel proberen te versmelten.
dido dus exit
en weer niet tAfkaR![]()
![]()
Naat is niet genomineerd, dus dat zal niet gaanquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:49 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Laat het ajb 1 van de 2 arrogante snollen zijn.. liefst " Naat "![]()
![]()
en anders maar "Died"
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:53 schreef happus het volgende:
ik dacht (hoopte) dat het topic over de fok nieuwsposter ging
Ach.. Big Brother verzint wel een andere reden om haar naar huis te sturenquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
Naat is niet genomineerd, dus dat zal niet gaan
Ach maak er een eigen interpretatie van maakt het uitquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:53 schreef happus het volgende:
ik dacht (hoopte) dat het topic over de fok nieuwsposter ging
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |