sjezus man... ik moest zelfs goed kijken waard die verschil nou lag in die 2 links => "s" ...quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:28 schreef Killjoy het volgende:
controleer in ieder geval op www.internetoplichting.nl of iets wel of niet in de haak is.
Zo is bijvoorbeeld www.laptopsdiscounter.nl een oplichter
(niet te verwarren met www.laptopdiscounter.nl)
Daarom, degene zonder s is namelijk wel een legitiem bedrijf.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:44 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
sjezus man... ik moest zelfs goed kijken waard die verschil nou lag in die 2 links => "s" ...
als je hem koopt bij een legitiem bedrijf als consument, is het niet meer relevant of de laptop gestolen is ; anders geldt een verjaringstermijn van 3 jaar (BW3 art. 86 lid 3).quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:25 schreef Lippie85 het volgende:
Ik heb een vraagje.
Ik weet niet of hier al een topic over is, anders hoor ik het graag.
Ik ben van plan een 2e hands laptop te kopen via een site.
Nu heb ik 2 aanbiedingen. Eén die ik wel vertrouw en een waarvan ik verdenk dat hij gestolen zou kunnen zijn.
Eigenlijk heb ik een paar vragen:
Als na aankoop blijkt dat de laptop gestolen was, ben je dan zelf verantwoordelijk?
Is er een site waar je kan kijken naar serienummers van laptops die gestolen zijn? Ik heb de verkoper die ik minder vertrouw gevraagd om een serienummer, die heb ik nog niet.
van een particulier ja ; ik kan je verklappen dat dit soort notebooks met alleen een basis windows licentie voor niet minder dan 350 van de hand gaan, ex btw, althans via betrouwbare kanalen die ook garanties geven waar je wat aan hebt en een accu die nog wel presteert.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:02 schreef Frenkyboy het volgende:
Lijkt me geloofwaardig ja. Is een redelijke prijs...
Bij www.bbcomputers.nl kun je ook laptops kopen. Prijsniveau ligt ietsje hoger, maar niet heel veel. Als je zo bang bent voor oplichting, dan zou ik 't daar doen. Bijkomend voordeel: 1 jaar garantie. Kom daar maar eens om bij een particulier.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:47 schreef Lippie85 het volgende:
Okee, dank voor de reacties tot nog toe.
Technische gegevens:
COMPAQ Evo
..
Voor ¤300
Geloofwaardig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |