abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32582686
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 23:14 schreef idiotforaliving het volgende:

[..]

Um heb je misschien die grote zwarte slurf wel eens gezien aan de kopse kanten van die koplopers? Die zijn er juist voor om te zorgen dat je door kunt lopen Bedoel je stiekem niet de sprinters?
Misschien heb jij de kranten niet gelezen de afgelopen dagen? Officieel sinds 1 november worden de sluisdeuren niet meer gekoppeld. Met ingang van 2006 tijdens het reviseren van de Koplopers zullen deze deuren dan ook worden dichtgelast.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_32582697
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 23:14 schreef idiotforaliving het volgende:

[..]

Um heb je misschien die grote zwarte slurf wel eens gezien aan de kopse kanten van die koplopers? Die zijn er juist voor om te zorgen dat je door kunt lopen Bedoel je stiekem niet de sprinters?
Die worden niet meer doorgekoppeld omdat ze heel storingsgevoelig zijn.
For great justice!
pi_32582710
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 23:17 schreef Gesloten het volgende:

[..]

Dan is de trein erop vaak bomvol, omdat die passagiers 2 keer zoveel passagiers mee moet nemen.
Nee duh dan is het logisch dat er niemand komt om te controleren nee. Ik heb echter niet uit de OP van de TS kunnen vernemen dat het ging om overvolle treinen.
pi_32582761
Iemand enig idee/verwachting van het OV morgen ochtond? is het dan opgelost? Ik moet van Maastricht naar Voorburg (met delft/utrecht/den haag ben ik ook al blij)
pi_32582769
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 23:17 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Die worden niet meer doorgekoppeld omdat ze heel storingsgevoelig zijn.
Uuh waar dan? mn intercity vanmiddag was nog netjes gekoppeld anders?
pi_32582777
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 23:20 schreef idiotforaliving het volgende:

[..]

Uuh waar dan? mn intercity vanmiddag was nog netjes gekoppeld anders?
Gekoppeld wel, sluisdeuren niet.
  vrijdag 25 november 2005 @ 23:42:17 #32
44118 srblackbird
Google is handig!
pi_32583381
Wel langskomen, en dus ook controleren. want veel reizigers hebben op zo'n dag vragen; en de conducteur kan mensen dan informeren.
En aangezien hij toch langsloopt, waarom zou ie dan niet de kaartjes mogen bekijken?

Geeft het feit dat de trein vertraging heeft, jou het recht om zonder te betalen/kaartje in de trein te gaan zitten ( lijkt me niet )
Jumps from perfectly good airplanes.
Dear aunt, let's set so double the killer delete select all
  zaterdag 26 november 2005 @ 00:14:52 #33
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_32584299
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 23:42 schreef srblackbird het volgende:
Wel langskomen, en dus ook controleren. want veel reizigers hebben op zo'n dag vragen; en de conducteur kan mensen dan informeren.
En aangezien hij toch langsloopt, waarom zou ie dan niet de kaartjes mogen bekijken?

Geeft het feit dat de trein vertraging heeft, jou het recht om zonder te betalen/kaartje in de trein te gaan zitten ( lijkt me niet )
Daar gaat dit topic niet over.
Ik verbaas me over het feit dat je juist 9 van de 10 keer geen conducteur ziet als de trein vertraging heeft.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')