helden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:33 schreef Eronymus het volgende:
Dat die gasten die er zaten meteen opsprongen om alle gordijnen dicht te doen terwijl 1 van hen zei "Zo en nu kunnen ze ons niet meer zien zitten"
zij kunnen er ook weinig aan doen, en ik kan me voorstellen dat ze niet zitten te wachten op een stroom passagiers die hun gal komen spuwen..quote:
dat snap ik ook wel. mijn zus werkt zelf bij de NS maar om de gordijnen dicht te gaan doen....quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
zij kunnen er ook weinig aan doen, en ik kan me voorstellen dat ze niet zitten te wachten op een stroom passagiers die hun gal komen spuwen..
Ga daar maar eens in hun plaats zitten. Dat zit je echt niet lekker achter je bekertje koffie.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat snap ik ook wel. mijn zus werkt zelf bij de NS maar om de gordijnen dicht te gaan doen....
als ze pauze hebben kan ik ermee leven maar als ze aan het werk zijn moeten ze bereikbaar zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:58 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ga daar maar eens in hun plaats zitten. Dat zit je echt niet lekker achter je bekertje koffie.
Waarvoor dan wel?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:25 schreef Seiruu het volgende:
Conducteurs worden niet voor deze shit aangenomen, dus waarom zouden zij het moeten doen?
Ik had het niet over kaartjes controleren maar mensen uitleggen waarom treinen niet/laat aankomen :pquote:
Treinen hebben geen vertraging meer sinds een paar maanden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:15 schreef Lariekoek het volgende:
Wat mij altijd opvalt, wanneer de trein vertraging heeft, dat je nooit op een geldig vervoersbewijs gecontroleerd wordt. Is dat zo omdat de conducteurs anders bang zijn voor commentaar?
uhm, jawel. informatievoorziening hoort ook bij hun takenpakketquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:32 schreef Seiruu het volgende:
[..]
Ik had het niet over kaartjes controleren maar mensen uitleggen waarom treinen niet/laat aankomen :p
in zo'n situatie is het meer 'klappen vangen' dan 'informatie delen'quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
uhm, jawel. informatievoorziening hoort ook bij hun takenpakket![]()
daar krijgen ze gevarentoeslag voorquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:56 schreef SlimShady het volgende:
[..]
in zo'n situatie is het meer 'klappen vangen' dan 'informatie delen'![]()
Wat een onzin. Je denkt dus serieus dat een conducteur niet openstaat voor commentaar door een beetje vertraging? Kan de conducteur er wat aan doen dat een trein vertraging heeft? Kan een machinist er wat aan doen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:15 schreef Lariekoek het volgende:
Wat mij altijd opvalt, wanneer de trein vertraging heeft, dat je nooit op een geldig vervoersbewijs gecontroleerd wordt. Is dat zo omdat de conducteurs anders bang zijn voor commentaar?
Met 5 minuutjes vertraging komen ze dus wel, maar als er treinen niet rijden en/of er is een vetraging van +25 minuten komen ze echt niet langs om te controlleren.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je denkt dus serieus dat een conducteur niet openstaat voor commentaar door een beetje vertraging? Kan de conducteur er wat aan doen dat een trein vertraging heeft? Kan een machinist er wat aan doen?
Bovendien ligt het ook aan het materieel waarmee gereden wordt. Als je bv een Koploper hebt, dus de treinstellen waarvan de treinstelnummers met een 4 beginnen, dan kan de conducteur niet van de ene naar het andere treinstel. Het kan dus voorkomen dat een trein op het traject Utrecht - Zwolle 3 treinstellen is en men van Utrecht naar Amersfoort 1 treinstel doet, dan Amersfoort - Zwolle het 2e treinstel en jij zit in het 3e treinstel. Dan heb je dus mazzel/pech, net hoe je het op wil vatten.
Um heb je misschien die grote zwarte slurf wel eens gezien aan de kopse kanten van die koplopers? Die zijn er juist voor om te zorgen dat je door kunt lopenquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:25 schreef Jaguarized het volgende:
Bovendien ligt het ook aan het materieel waarmee gereden wordt. Als je bv een Koploper hebt, dus de treinstellen waarvan de treinstelnummers met een 4 beginnen, dan kan de conducteur niet van de ene naar het andere treinstel. Het kan dus voorkomen dat een trein op het traject Utrecht - Zwolle 3 treinstellen is en men van Utrecht naar Amersfoort 1 treinstel doet, dan Amersfoort - Zwolle het 2e treinstel en jij zit in het 3e treinstel. Dan heb je dus mazzel/pech, net hoe je het op wil vatten.
Dan is de trein erop vaak bomvol, omdat die passagiers 2 keer zoveel passagiers mee moet nemen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:14 schreef Jaguarized het volgende:
Als er treinen niet rijden dan is het nogal wiedes dat er niemand langskomt he?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |