Omdat de inwoners geld uitgeven als water op een bepaalde dag bepalen de VS de wereldeconomie?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:03 schreef Yosomite het volgende:
Vorig jaar werd alleen op deze vrijdag voor 36 miljard dollar aan inkopen gedaan.
Dan realiseer je je wel weer welk land de wereldeconomie bepaalt.
Het gros leeft daar toch van krediet naar krediet via verschillende creditcards?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:50 schreef zatoichi het volgende:
Het schijnt dat de VS-inwoners veel meer geld uitgeven dan ze eigenlijk hebben, dat kan niet lang stand houden. (Als de dollar valt)
Soms zijn zoekmethodes waarop direct een antwoord volgt zo voor de hand liggend dat ik ze vergeet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:00 schreef Sputnik het volgende:
anders google je even en dan kom je uit bij wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Black_Friday_(shopping)
ca. 70 euro pp. In principe niet zo idioot veel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:00 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Omdat de inwoners geld uitgeven als water op een bepaalde dag bepalen de VS de wereldeconomie?
Zelfs al zouden de VS de wereldeconomie bepalen, waar ik niet van overtuigd ben, dan nog is dit niet het argument om dat aan te tonen.
vind jequote:Op vrijdag 25 november 2005 11:07 schreef MouseOver het volgende:
[..]
ca. 70 euro pp. In principe niet zo idioot veel.
Nou, ach, ieder volk z'n eigen piekdag. De dag voor kerstmis zullen wij er niet zo ver onderzitten.quote:
nou in mijn familie gaat er echt geen 70 euro pp doorheen hoor, en kan nou niet zeggen dat we arm zijn..quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:28 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nou, ach, ieder volk z'n eigen piekdag. De dag voor kerstmis zullen wij er niet zo ver onderzitten.
Maar ook bepaald niet dat jullie royaal cadeautjes kopen dusquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:58 schreef superheist het volgende:
nou in mijn familie gaat er echt geen 70 euro pp doorheen hoor, en kan nou niet zeggen dat we arm zijn..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |