Das wel het mooie van haar he, het groet toch vanzelf weer aan,quote:
Ik vind het iig bijzonder knap hoor..quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:31 schreef _Arual_ het volgende:
[quote]
Boekjes zijn in het begin altijd moeilijk, en deze spant wel de kroon. Maar goed, ik schrijf gewoon stug door. Soms mis ik ergens een bruggetje, maar dat komt later wel goed.
Daar ben ik blij om.. hoe grote de interesse, of hoe leuker dat je het vindt, hoe makkelijker dat je erover schrijft.. lijkt me...quote:Ik begin het in ieder geval een leuk onderwerp te vinden, dat scheelt al heel wat.
Gelukkig wel, ik heb er een gloeiende hekel aan als ze mijn haren te kort knippen....quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:34 schreef Frezer het volgende:
[..]
Das wel het mooie van haar he, het groet toch vanzelf weer aan,.
Ach ja, ik was ook altijd zo'n trut die tegen iedereeen zei dat ze deze keer echt een onvoldoende had gehaald voor het tentamen. Om 2 weken laten te bemerken dat ik een negen had of zo.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik vind het iig bijzonder knap hoor..
[..]
Daar ben ik blij om.. hoe grote de interesse, of hoe leuker dat je het vindt, hoe makkelijker dat je erover schrijft.. lijkt me...
Het lukt je wel!!![]()
Je hebt te weinig vertrouwen in jezelf... (komt me bekend voorquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:36 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ach ja, ik was ook altijd zo'n trut die tegen iedereeen zei dat ze deze keer echt een onvoldoende had gehaald voor het tentamen. Om 2 weken laten te bemerken dat ik een negen had of zo.
Juiste analyse.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Je hebt te weinig vertrouwen in jezelf... (komt me bekend voor)
I second that!quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:41 schreef _Cara_ het volgende:
@ GF..Ik vind het niet te kort hoor...![]()
Je maakt een grapje toch!?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:57 schreef PhaE het volgende:
Sneeuw!
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn uitzicht vanmorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |