vrijwillig naar mestreechquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga naar bed, morgen weer om 7:30 de fokking trein naar fokking Meestrech
Doei s)
Is denk ik meer het schoolreisje gevoel, wij lagen daar ook altijd uren te praten in bed. Is toch net even anders dan in de woonkamer praten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:31 schreef teamlead het volgende:
wat ik nou niet snap.... waarom lullen ze altijd nog zo lang door als ze al in bed liggenBlijf dan gewoon in de woonkamer zeg.,..
dat is natuurlijk helemaal vet kickse shitquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:32 schreef Gert het volgende:
[..]Ik heb liever dat ze eruit gestemp wordt.
Sentimentele ouwe gek!quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
en ik maar proberen te verbloemen dat ik maar BLEEF huilen... whehehehe...
quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:26 schreef teamlead het volgende:
Heeft iedereen die opmerking van callimero goed gehoord... Als ze er meer last van krijgt gaat ze vrijwillig exit![]()
* duimt
quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga naar bed, morgen weer om 7:30 de fokking trein naar fokking Meestrech
Doei s)
Maastricht Randwijckquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:37 schreef cuall het volgende:
[..]
das wel vroeg, maar Maastricht is wel leuk
![]()
mwah.. Maastricht heeft een paar leuke elementen (quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:37 schreef cuall het volgende:
[..]
das wel vroeg, maar Maastricht is wel leuk
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maastricht Randwijck
En nu ben ik echt weg![]()
wat leuk... waar?quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:38 schreef melke het volgende:
Zaterdag gaan ze bungee jumpen!
misschien liggen de DVD'tjes van Tanja en haar moeder daar nog:)quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:38 schreef cuall het volgende:
Hoe zou het nou met Ingrid zijn, vast wel Remie![]()
oh absoluutquote:
Zou ze nu nog steeds voor die tv zitten in de hoop dat ze over haar gaan roddelen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:38 schreef cuall het volgende:
Hoe zou het nou met Ingrid zijn, vast wel Remie![]()
Dat speculeer ik. Op Talpa stond de vraag "gaan de bewoners bungee jumpen?" Pagina ververst, vraag weg. De melding dat ze zaterdag niet in de tuin mogen komen is ook niet voor niets. Dus ik zeg dat ze gaan bungee jumpen!quote:
tot zaterdag..... ik dacht vanwege Ingridquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:41 schreef melke het volgende:
Dat speculeer ik. Op Talpa stond de vraag "gaan de bewoners bungee jumpen?" Pagina ververst, vraag weg. De melding dat ze zaterdag niet in de tuin mogen komen is ook niet voor niets. Dus ik zeg dat ze gaan bungee jumpen!
Je vergeet dat universiteit maastricht daar de afdelingen geneeskundequote:Op vrijdag 25 november 2005 01:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
oh absoluutMaar Randwijk is werkelijk de meest trieste betonvallei die je je kunt voorstellen.. Het ene kantoorgebouw nog lelijker dan het andere....
quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je vergeet dat universiteit maastricht daar de afdelingen geneeskundepsychologie
gezondheidswetenschappen
en nog meer van dat soort studies heeft.... ik zou haast zeggen dat die meisjes die daar rondlopen zowat mijn enige motivatie zijn om toch elke ochtend uit mijn bed te rollen.
En nu ga ik echt echt echt echt echt echt echt slapen!
Hoezo zouden ze vanwege Ingrid niet naar buiten mogen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:42 schreef Wup het volgende:
[..]
tot zaterdag..... ik dacht vanwege Ingrid
en in die tuin bungee jumpen??
omdat ze bang zijn dat er van buiten geroepen wordt dat Ingrid in het huisje zit en terug komtquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:45 schreef melke het volgende:
Hoezo zouden ze vanwegen Ingrid niet naar buiten mogen?
Ik zeg ook maar wat he. Weet dat ze de bewoners gevraagd hebben wat hun droomwens is. Een van hen zei bungee jumpen. Wie weet heeft het daar wat mee te maken. Maar zal wel niet.
Mogen ze morgen dan ook niet naar buiten?quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:47 schreef Wup het volgende:
[..]
omdat ze bang zijn dat er van buiten geroepen wordt dat Ingrid in het huisje zit en terug komt
wat een rare droomwens
Als ze tot zaterdag niet naar buiten mogen, mogen ze morgen ook niet naar buitenquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:49 schreef melke het volgende:
[..]
Mogen ze morgen dan ook niet naar buiten?
Lieske vond dat wel gaaf, als wens voor de exit.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:45 schreef melke het volgende:
[..]
Hoezo zouden ze vanwege Ingrid niet naar buiten mogen?
Ik zeg ook maar wat he. Weet dat ze de bewoners gevraagd hebben wat hun droomwens is. Een van hen zei bungee jumpen. Wie weet heeft het daar wat mee te maken. Maar zal wel niet.
Totaal off topic (en waarschijnlijk te laat)quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:50 schreef PalinG het volgende:
Als cuall naar bed gaat, dan moet ik ook hoognodig
PalinG gaat droomen... (dit is precies het topic om dat te melden)bedankt nog
Aaah tot zaterdag. Ik dacht dat ze alleen zaterdag niet naar buiten mochten. Mijn fout. Speculatie dus vergetenquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als ze tot zaterdag niet naar buiten mogen, mogen ze morgen ook niet naar buiten
moeilijk... maar we blijven proberenquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:55 schreef PalinG het volgende:
Btw, kan men in dit topic off topic?
ik heb net een soepje gemaakt:(quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:48 schreef Arliator het volgende:
Van een betrouwbare bron bij BB heb ik deze exclusieve foto gekregen van Dido haar kin
[[url=http://img8.picsplace.to/img8/1/Kin_Dido.jpg]afbeelding][/url]
vrij lastig, je kan 't altijd even proberenquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:55 schreef PalinG het volgende:
Ja, vragen wat iemand te drinken wil is hier echt not done.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:55 schreef PalinG het volgende:
Nou, IRL zou dat niet slecht van pas komen, want ik ben door mijn voorraad heen en moet zo aan de rode wijn beginnen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:58 schreef PalinG het volgende:
Biertje Gert?
*scherm uitvouwt, tapje aansluit*
* fles whiskey en fles wodka centraal in topic neerzetquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, IRL zou dat niet slecht van pas komen, want ik ben door mijn voorraad heen en moet zo aan de rode wijn beginnen.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, IRL zou dat niet slecht van pas komen, want ik ben door mijn voorraad heen en moet zo aan de rode wijn beginnen.
ja.. wat is het nu??quote:
Goed om te zien, de wind komt nu ook naar ons toe, hier is het nog windstil, als het nu in aalsmeer is, is het een kwestie van minuten voordat het hier begint.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:04 schreef Wup het volgende:
cameraman stream2 is de weg kwijt
Mmja!quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:04 schreef Wup het volgende:
cameraman stream2 is de weg kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |