Jij bent zeker de leukste thuis, wat een humor heb jij nee ik kom niet meer bij!!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet, Zeuren zeiken melke?![]()
Nee jij was meteen al liev!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Was ik ook zo toen ik hier pas kwam?![]()
Ik pink stiekem een traantje weg als er een bewoner weggaat livequote:Op vrijdag 25 november 2005 00:56 schreef melke het volgende:
Maare over BB dan maar. Ik was me toch gestressd vanavond. Te erg gewoon. Stessen om een oppervlakkig tv programma waar ik niemand in ken. Wat nog erger is dat ik me na de uitzending kapot heb zitten ergeren aan Dido en Roel. Wat een stelletje ezels zeg! Zo, dat was het
Owww...quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee jij was meteen al liev! [afbeelding]
Koffie met maden lijkt het welquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:58 schreef Wup het volgende:
wat is dat voor gore troep in die kom in de keuken?
Joh trek het je niet aan.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:55 schreef melke het volgende:
[..]
Jij bent zeker de leukste thuis, wat een humor heb jij nee ik kom niet meer bij!!!
Grapjas
Kalm aan en rap een beetje!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit nu naar Naat in de kamer te luisteren, maar krijg echt bijna een aanval van agressie.
Maar niet meer doen dus
Nee voor jou stopt een bus hee. Noem mij eens niet kut newbee, slaat nergens opquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh trek het je niet aan.
Die essie nogwat is een nog véél stommere kutnewbie dan jij.
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit nu naar Naat in de kamer te luisteren, maar krijg echt bijna een aanval van agressie.
Maar niet meer doen dus
hee, als ik boos moest worden op elk grapje dat er over mij gemaakt wordt had ik daar een dagtaak aanquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh trek het je niet aan.
Die essie nogwat is een nog véél stommere kutnewbie dan jij.
Heb jij soms niet het idee dat je de zaak té serieus neemt?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:58 schreef scanman01 het volgende:
even voor de niet zo oplettende oldbies:quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:52 schreef bloodymary het volgende:
Even voor alle newbies: dit zijn commentaren op de streamverslagen en niet op elkaar!
Echt? Ben jij een man of een vrouw?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik pink stiekem een traantje weg als er een bewoner weggaat live
Is toch bijna een onderdeel van je leven geworden, die mensen, de afgelopen paar maanden.![]()
Ik doe het lekker toch. Kut nebwe!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:59 schreef melke het volgende:
[..]
Nee voor jou stopt een bus hee. Noem mij eens niet kut newbee, slaat nergens op![]()
Doet dat terzake?quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:00 schreef melke het volgende:
[..]
Echt? Ben jij een man of een vrouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |