Nieuwe tactiek. Joost doet het tenslotte ook goed bij de kijkers.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ojeeee.............. verduisteringsgordijnen dicht en zonnebrillen op!!!!!![]()
Gebruik je dan ook kipfiletjes?????quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
Nieuwe tactiek. Joost doet het tenslotte ook goed bij de kijkers.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
Nieuwe tactiek. Joost doet het tenslotte ook goed bij de kijkers.![]()
Tot straks...quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:45 schreef cuall het volgende:
Ik geloof dat het tijd wordt om de gordijnen dicht te gaan doen![]()
Ik ga vast dromen van Kribbet, dat we samen over mooie landweggetjes rijden en dan in de sloot belanden of zo........
Nou slaap lekker allemaal, wel je tanden poetsen voor het slapen gaan, want anders wordt het niks met zoenen en tot morgen![]()
quote:
Tuurlijk ben jij geen kloon! Jij bent gewoon jij!quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:03 schreef Tamrah het volgende:
Euhm.. mij tiefen??Heb ik daar zelf ook nog wat over te zeggen?
Jullie denken dat ik een kloon ben van Teamlead?? Dank jullie wel voor het compliment
![]()
zou willen dat ik zo'n gevoel voor humor had.. Nee, ik ben geen kloon.. Teamlead is mijn maatje.. hij is alles voor me.. maar dat maakt me nog geen kloon !!
Dus.. kappen met speculeren.. jullie weten nu hoe het zit.. tevreden?![]()
Nee dankje, heb weer een gecrashte exchange bij een klant....quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:53 schreef ChantalC het volgende:
mogguh... biertjuh?
Hahahaha! Die Bommie "Altijd op weg naar een tevreden klant!"quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee dankje, heb weer een gecrashte exchange bij een klant....![]()
Denoods!quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:27 schreef Gert het volgende:
En bij een gelijkspel tiefen jullie allemáál op?
Tis wel DE klant bij uitstek voor de vrijdag...het heeft te maken met heeeeeel veeeeeeeeeeeel bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:28 schreef demins het volgende:
[..]
Hahahaha! Die Bommie "Altijd op weg naar een tevreden klant!"
Maar jij bent nu virtueel op weg naar die klant?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tis wel DE klant bij uitstek voor de vrijdag...het heeft te maken met heeeeeel veeeeeeeeeeeel bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
![]()
Op zijn zolderkamertje.... Zijn moeder roept hem zo of hij een glaasje ranja komt drinken beneden...quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:01 schreef Gert het volgende:
Maar jij bent nu virtueel op weg naar die klant?
Of zit jij nu doodleuk in je lease-auto te internetten?![]()
vpn, termin serverquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar jij bent nu virtueel op weg naar die klant?
Of zit jij nu doodleuk in je lease-auto te internetten?![]()
doe eens lief!quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:05 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Op zijn zolderkamertje.... Zijn moeder roept hem zo of hij een glaasje ranja komt drinken beneden...![]()
![]()
Ja ik zit ook te vpn/citrixen naar 020quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
vpn, termin server![]()
Ik zit in arnhem en ben aan het werk in ammer![]()
Bitches en lief doen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:07 schreef versabommie het volgende:
doe eens lief!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |