Nah, misselijke streek gaat wel ver. Ze was daarvoor al aan het huilen, toch.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:36 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een misselijke streek.
Dacht ook meteen : zoveel verdriet maar ze hoort dat ze moet monineren en als een gek haar koffer open om haar make-up tas te pakken.
En ook lekker als Ingrid terugkomt.......geen plaats meer voor haar.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En weet je wat het erge is? Ze slapen nu op 1 kamer... dus van stream wisselen heeft geen zin![]()
een vergelijking met jeanette is geen reclamequote:Op donderdag 24 november 2005 23:45 schreef scanman01 het volgende:
Lieske is puur en dat is wat mij bij iedere BB weer aanspreekt. Vorige keer Jeanette en nu Lieske. Beide oprecht, puur en lief
Lieske heeft er geen drama van gemaakt dat zij zes stemmen tegen zich had, en dat sierde haar.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:40 schreef weyden het volgende:
schijtziek wordt ik van dat gezeur van Lieske. Ik vond haar reactie heel mooi toen Chantal en Ingrid weggingen, maar nu is ze het echt aan het uitbuiten...TOCH??? BRRR. En dan nog die Nattelie eroverheen.
Dan leest hij hier mee en is hij gewoon een papegaai.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hij had het over Nathalie d'r trutbek en dat stemmetje en hij begon over Prinses Dido en ehhhh.... nog wat meer wat ik kwijt ben.
Ik wordt hier zo verdrietig van.....quote:Op donderdag 24 november 2005 23:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En weet je wat het erge is? Ze slapen nu op 1 kamer... dus van stream wisselen heeft geen zin![]()
ik hoop dat ze 1 streampje op Ingrid zetten...quote:Op donderdag 24 november 2005 23:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat mij betreft welquote:Op donderdag 24 november 2005 23:46 schreef Wup het volgende:
[..]
een vergelijking met jeanette is geen reclame
Joost net "Ik vind het hier gesellug"quote:Op donderdag 24 november 2005 23:47 schreef Apie74 het volgende:
Ze zijn wel vrolijk allemaal zeg.
Avond Bunnyma,dat was precies wat ik ook d8.Maar dan zullen ze hoop ik toch naar de andere kamer verhuizen.Daar staan toch meer bedden?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:46 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En ook lekker als Ingrid terugkomt.......geen plaats meer voor haar.
Jeannette huilde destijds echt bij het minste of geringste. Was echt een huilbaby, dat is Lieske weer niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:46 schreef Wup het volgende:
[..]
een vergelijking met jeanette is geen reclame
idd ook weer waarquote:Op donderdag 24 november 2005 23:46 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En ook lekker als Ingrid terugkomt.......geen plaats meer voor haar.
Met 'geen vriendjes' bedoelde ik eigenlijk meer dat we het dus totaal oneens zijn dit keer.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Huh? alleen omdat we van mening veranderen? zijn we dan geen vrienden meer?![]()
Goh scan, dat is ons wel vaker overkomen en no hard feelings voor mij.
Ja soms vind ik dat je adoratie wat ver gaat maar ok, dat hoort bij je![]()
Ik word er gewoon agressief van, weeeeeeer dat kleffe stel in dat nestquote:Op donderdag 24 november 2005 23:47 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik wordt hier zo verdrietig van.....![]()
Gebeurd denk ik niet, toen ook niet met Rob, zou wel leuk zijn áls maar helaasquote:Op donderdag 24 november 2005 23:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
ik hoop dat ze 1 streampje op Ingrid zetten...
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:48 schreef Foreverblue het volgende:
Die 2 luie donders hebben nog niet eens hun koffer uitgepakt
[afbeelding]
Ik had juist respect voor dido dat ze haar mond eens open trok. niemand in dat huis durft echt tegen chantal en rob op.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:47 schreef Lipgloss het volgende:
[..]
Lieske heeft er geen drama van gemaakt dat zij zes stemmen tegen zich had, en dat sierde haar.
Dido daarin tegen maakte één groot drama van drie stemmen tegen haar, niet echt volwassen?
Misschien huilt Lieske wel omdat ze voelt dat ze nu weer alle stemmen tegen haar heeft gekregen, wat maakt zij nou voor een kans in de Dido-Roel-Naad-Rob groep?
Lieske mag wat mij betreft BB winnen!
dat gaat wel over.. zodra duidelijk is wie de genomineerden zijn.. Kan Dido weer lekker janken... Rob zal ook not amused zijn.. en dan als klap op de vuurpijl komt Ingrid terug.. sterker dan ooitquote:Op donderdag 24 november 2005 23:49 schreef Black_Orchid het volgende:
OOOOOoooh wat is het toch gezellig in met zijn allen in de slaapkamer bij Dido en Roel.
Het ergste is nog dat de overwinningstriomf echt van die gasten hun gezich afstraalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |