quote:NIEUWPOORT/BRUSSEL - In het Belgische Nieuwpoort heeft zich donderdag een familiedrama afgespeeld. Kinderen die met een aansteker speelden, hebben een bedje in brand gestoken waarin hun zestien maanden jonge zusje lag te slapen. De baby is ernstig verbrand. Ze is in kritieke toestand in het brandwondencentrum in Gent opgenomen.
De vader kreeg brandwonden aan de armen, toen hij zijn dochter uit het brandende bedje haalde. Een branddeskundige van justitie onderzoekt de exacte oorzaak van de brand.
O.k. sorry heb het al aangepast.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:27 schreef Meki het volgende:
dat is heel anders dan Moslims erbij halen of niet ?
Ze hebben wel "iets" gemerkt hè, daarom kon die vader nog net zijn dochter redden. In een minuutje kan het gebeurd zijn natuurlijk. Verder natuurlijk slordig dat die kinderen een aansteker te pakken hadden gekregen, maar dat soort dingen gebeuren... Probeer maar eens jarenlang 24 uur per dag ervoor te zorgen dat je kinderen nooit iets mogelijk schadelijks te pakken krijgen. Dat zal niemand lukken. Hier pakt het helaas erg slecht uit.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:32 schreef Meki het volgende:
Ik snap niet waarom ze aanstekers gewoon in de weg laten staan .
en konden ze de rook niet ruiken
Zou dat kindje nog een deel van leven hebben? Zwaargewond door brandwonden, ik weet niet of je dan zo'n fijn leven tegemoet gaat. Verschrikkelijk zoiets en de kinderen kan je het niet kwalijk nemen, die zijn op hun manier gewoon aan het spelen.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:41 schreef Meki het volgende:
ik hoop dat ze het haalt . ze is nu zwaar gewond geraakt
Dit komt gewoon door de veramerikanisering. Wanneer gaan mensen nu weer eens zelf nadenkenquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:36 schreef Thorical het volgende:
Zou de verplichting tot kindveilige aanstekers iets kunnen doen in deze ellende. Want dit is natuurlijk de ultieme nachtmerrie van iedere ouder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |