Telegraafquote:Bier op WK wordt oranje
AMSTERDAM, donderdag
Onze oosterburen gaan zware tijden tegemoet. In de aanloop naar het wereldkampioenschap voetbal ontwikkelen Nederlandse fabrikanten nu al allerlei Oranjegezinde producten om de Duitsers het leven zuur te maken.
Bij Akzo Nobel wordt er inmiddels een grote voorraad ’afneembare’ autoverf gemaakt. Nederlandse, maar vooral ook Duitse auto’s, kunnen opgevrolijkt worden met een laagje oranje dat zonder krassen er later af kan.
Er komen ook speciale kleurstofpillen op de markt die het bier oranje kleuren. Vooral in de steden waar het Nederlands elftal speelt, zullen de pilletjes waarschijnlijk gretig aftrek vinden. De pilletjes zijn smaakloos, ongevaarlijk, en laten het bier niet doodslaan.
Exact. En de fontijnen moeten ook oranje.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:47 schreef The_Verve het volgende:
Als het geen Oranjeboom is vind ik alles best...
Jah, precies. Gelukkig dat wij der niet aan meedoen. Ik ben allochtoon, wat is jouw excuus?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:53 schreef Cart_man het volgende:
Oh god, dat suffe oranjegedoe begint nu al.
weetje dat ik serieus even zo zat te kijken van WTf!quote:
Daarom kan je nog wel een oranje pruik opzetten, kom ff zeg!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, precies. Gelukkig dat wij der niet aan meedoen. Ik ben allochtoon, wat is jouw excuus?
Lol! Hoi tijger!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
weetje dat ik serieus even zo zat te kijken van WTf!had ik dat wel/niet getypt
Niet dus
HOi
Kijk nou eens naar die PI's.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:55 schreef Golf het volgende:
[..]
Daarom kan je nog wel een oranje pruik opzetten, kom ff zeg!
Ik vind oranje een kutkleur...quote:Op donderdag 24 november 2005 23:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, precies. Gelukkig dat wij der niet aan meedoen. Ik ben allochtoon, wat is jouw excuus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |