abonnement Unibet Coolblue
pi_32562959
En trouwens hoe kan die uitslag zo ontzettend veranderen in 15 minuten. Die tussenstand was totaal anders. En hoe kan het zijn dat Ingrid opeens populair is.

Maar ja we wisten eigenlijk allemaal dat we belazerd worden. Big brother doet zelf wat hij wil. Zij bepalen wie eruit gaat en wat er gaat gebeuren. Maar toch laat ik me elke keer weer meetrekken. Ik ben blij dat ik nooit mijn geld heb weg gesmeten om te gaan stemmen via bellen of sms.
  † In Memoriam † vrijdag 25 november 2005 @ 12:50:31 #52
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32563713
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:20 schreef Halfgedraaide het volgende:
En trouwens hoe kan die uitslag zo ontzettend veranderen in 15 minuten.
Dat soort vragen stel ik al niet eens meer. Nou ja, je geeft ook zelf het antwoord eigenlijk al.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_32563852
Welnee, er wordt niet gesjoemeld met de cijfers HEt is ook precies gegaan zoals ik het voorspeld had. Onderaan beginnen bij de eerste tussenstand is zeer gunstig. Ik had vooraf al voorspeld dat Dido, Roel of Chantal eruit zouden gaan.

Ingrid moet zich rot vervelen. Het enige dat BB kijken leuk maakt is meekletsen op Fok over BB en dat kan ze niet. Daarbij leek het wel of ze maar 1 camera kon bekijken....plus er is daar verder niets om je mee te vermaken. Er is geen uitzicht naar buiten (de ramen zijn van matglas) en er is niemand om mee te praten. Ik had me ongelofelijk kut gevoeld. Het was wel leuk geweest als ze haar gewoon hadden verteld dat ze de meeste stemmen had gekregen, dan had ze nog iets om vrolijk over te zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † vrijdag 25 november 2005 @ 13:14:46 #54
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32564366
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:06 schreef Sassefras het volgende:
het is toch gewoon een isoleercel? ik hoop voor haar dat ze er neit te lang hoeft te zitten...
volgens mij gaan ze in het huis niet echt veel lullen over ingrid....
Misschien dat ze zich al te openlijk verkneukelen dat de wraak van Dido zo succesvol is geweest.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_32564643
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:14 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Misschien dat ze zich al te openlijk verkneukelen dat de wraak van Dido zo succesvol is geweest.
ik vrees van niet want dido heeft zelfs al gezegt dat ze het echt heel lullig vond voor ing...en daar waren rob en roel het totaal mee eens...dus echt veel zal er niet over ze geroddeld worden
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 november 2005 @ 13:31:40 #56
862 Arcee
Look closer
pi_32564817
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:55 schreef Isabeau het volgende:
Het was wel leuk geweest als ze haar gewoon hadden verteld dat ze de meeste stemmen had gekregen, dan had ze nog iets om vrolijk over te zijn.
Eigenlijk zegt dat helemaal niks meer, wie na zo'n liveshow de meeste stemmen heeft. Het vliegt zo erg heen en weer, dat 't 5 minuten later net zo goed weer andersom had kunnen zijn.

Waarom nou niet Naat eruit en Dido in het huisje?
pi_32564908
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:31 schreef Arcee het volgende:

Eigenlijk zegt dat helemaal niks meer, wie na zo'n liveshow de meeste stemmen heeft. Het vliegt zo erg heen en weer, dat 't 5 minuten later net zo goed weer andersom had kunnen zijn.

Waarom nou niet Naat eruit en Dido in het huisje?
Ja, maar dat weten wij, dat weet Ingrid niet. Die voelt zich dan gewoon lekker dat ze blijkbaar de populairste van het stel was. Is niet zo, maar zoals ik al zei: dat weet zij dan niet.

En Naat eruit en Dido in het huisje was wel het mooiste scenario

Het ergste scenario was Lieske eruit en Nathalie in dat huisje
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 november 2005 @ 13:47:35 #58
862 Arcee
Look closer
pi_32565285
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:34 schreef Isabeau het volgende:
Ja, maar dat weten wij, dat weet Ingrid niet. Die voelt zich dan gewoon lekker dat ze blijkbaar de populairste van het stel was. Is niet zo, maar zoals ik al zei: dat weet zij dan niet.
Och, zo te zien voelde ze zich best goed. Maar goed, ze zat er nog maar net.
quote:
En Naat eruit en Dido in het huisje was wel het mooiste scenario
We zijn het eens.
quote:
Het ergste scenario was Lieske eruit en Nathalie in dat huisje
Het ergste scenario was Chantal eruit en Ingrid in dat huisje.

pi_32565359
Hopelijk komen er nog leuke momenten. Dat Ingrid Rob totaal negeert bijvoorbeeld als ze terugkomt.
Beetje onwaarschijnlijk, maar het kan wel. Vrouwen kunnen ijskoud zijn soms.
  † In Memoriam † vrijdag 25 november 2005 @ 14:07:54 #60
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32565941
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:49 schreef SlimShady het volgende:
Vrouwen kunnen ijskoud zijn soms.
Laat dat maar aan Ingrid over. Ze heeft tegenover Menno al bewezen over die kwaliteit te beschikken.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_32567689
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:09 schreef CartWOman het volgende:
Ik vind het sneu, ze heeft daar hélemaal niks, alleen de beelden uit het huis.
Zaterdag of zondag zal ze wel terugkomen...
Ja dat denk ik ook zaterdag avond of zondag. Omdat de bewoners tot en met zaterdag niet in de tuin mogen komen.. Hummie is zeker bang dat het anders over het hek word geschreeuw dat Ing in het huisje zit..
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:10:35 #62
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32567886
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:47 schreef Arcee het volgende:
Het ergste scenario was Chantal eruit en Ingrid in dat huisje.

Ja
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_32569168
Ik vraag me af hoe het zal gaan als Ingrid terug komt met dat slapen op 1 slaapkamer.
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:59:00 #64
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32569410
Ik baalde ook wel dat het Ingrid werd, ze hadden ipv de populairste gewoon Dido daar moeten zetten, dan was Roel zeer Xplosief geworden en was het veel beter, nu kakt de boel giga in en word het saaier en saaier, mijn voorspelling is ook dat aankomende week iedereen al voor 23:00uur in bed ligt
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_32569525
ik vraag me af of ingrid BB straks nog wel leuk vind.. ze kijkt er nu natuurlijk 24 uur per dag naar...
en volgens mij gaat er niets bijzonders gebeuren...
Babe In Totale Control of Herself
  vrijdag 25 november 2005 @ 16:07:14 #66
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_32569647
nee, als Dildo of Roel in het huis had gezeten hadden ze alleen maar in huisje kunnen zien hoe met positief over Roel of Dildo zou spreken...
de terugkomst was alleen maar een feest geworden, Dildo en Roel samen nog sterker en niets geen verandering...

Ingrid die kan hier haar voordeel meedoen!! Lieske en Joost naar zich toetrekken om dat enge 4-tal druit te werken!!!!
... en huiver mee
pi_32569892
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:00 schreef Rammstein68 het volgende:
wat ik nu echt hoop is dat Inge precies ziet waar Dido en Roel hun geld verstopt hebben c.q. gaan verstoppen en dat die 2 het geld door de neus boort, dat zou geinig zijn.
haha daar had ik nog niet aan gedacht
dat zou heel mooi zijn
  † In Memoriam † vrijdag 25 november 2005 @ 17:12:24 #68
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32571651
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:55 schreef Isabeau het volgende:
Daarbij leek het wel of ze maar 1 camera kon bekijken....plus er is daar verder niets om je mee te vermaken.
Kan ze alleen via 1 camera de bewoners volgen? En kan ze die camera zelf bedienen?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_32571691
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 17:12 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Kan ze alleen via 1 camera de bewoners volgen? En kan ze die camera zelf bedienen?
Geloof ik niet. Gisteren toen ze het scherm lieten zien, dacht ik meteen:
De regie zal de camera's bedienen. Zoals bij de streams.
  vrijdag 25 november 2005 @ 17:40:44 #70
130755 Kinga
versier hier
pi_32572490
Dit is toch slecht voor Ingrid. Die valt nu zo buiten de groep als ze straks terug komt, wordt meteen weer genomineerd, wedden?
  vrijdag 25 november 2005 @ 17:42:59 #71
130755 Kinga
versier hier
pi_32572558
Of ze laten haar pas het huis in met de finale....
pi_32572735
Het was wel heel opvallend dat de stand zo veranderde. Bovendien had ik liever Dido daar gezien, ik had wel benieuwd geweest hoe Roel hier op ging reageren.
pi_32572822
Wat jammer dat je niets van haar of het huisje ziet
En hoelang gaat deze grap duren denken jullie, want langer dan 2/3 dagen hou je dat toch niet vol? Ik zou stapelgek worden. Ze heeft niets, niet eens iets te lezen neem ik aan?
pi_32572896
Ik gok op zondag.
  † In Memoriam † vrijdag 25 november 2005 @ 18:04:45 #75
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32573199
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 17:52 schreef Bluezz het volgende:
Wat jammer dat je niets van haar of het huisje ziet
En hoelang gaat deze grap duren denken jullie, want langer dan 2/3 dagen hou je dat toch niet vol? Ik zou stapelgek worden. Ze heeft niets, niet eens iets te lezen neem ik aan?
Ik meen dat er gezegd werd dat ze er tot zaterdag in moest blijven.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')