www.fanboy.nlquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:52 schreef King_of_cubes het volgende:
Mensen die geinteresseerd zijn in mijn Wi-Fi connection code moeten even mailen
iK WIL JE NUMMERquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:52 schreef King_of_cubes het volgende:
Mensen die geinteresseerd zijn in mijn Wi-Fi connection code moeten even mailen
Psst... mail adres staat in mn profiel. Ik ben klaar voor een potje tegen Berniequote:Op zaterdag 26 november 2005 11:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
iK WIL JE NUMMER
IK WIL MARIOKARTEN
Wat een kutrelatie als je naast wordt naast je vriendin en je denkt 'even lekker mariokarten'.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:39 schreef Deacon_Tigra het volgende:
mooi, had ik gister avond de ds naast mijn bed neer gelegd, dacht...lekker even mariokarten als ik wakker wordt![]()
Wordt ik wakker.....zit me vriendin te spelen![]()
![]()
Nee. Op het moment dat de 2 vervaagt/verdwijntquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:16 schreef mikando18 het volgende:
In het midden van de 2 moet je opstarten en dan zou het wel moeten lukken.
ik ook nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:59 schreef basalphenaar het volgende:
Ik baal hier zo vande postbode komt net langs, maar geen Mario Kart DS
Moet ik tot maandag wachtenMaar ik kan niet wachten en ik verveel me enorm.........
Het makkelijkste is om gas te geven als de 2 gestopt is met groter worden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:27 schreef __Saviour__ het volgende:
ok bedankt, dat zal ik eens gaan proberen
Inderdaad, ik weet niet of ik nog een keer wat bij CD-WOW bestel. Het is woensdag al verzonden en het is er nu nog niet. Ik vind dat het met pre-orders gewoon op de dag van de release op de deurmat moet liggen. Héééél misschien komt het nog vandaag met zo'n TNT of TPG busje ofzo omdat het een soort van pakketje is maar ik ga er maar niet op rekenen......quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:35 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik ook niet
ik las allemaal goede recensies over dat Cd-wow maar dat is nu ook over![]()
Doe je dat tochquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:26 schreef basalphenaar het volgende:
Ik zit er al bijna aan te denken om 'm gewoon bij de Media Markt te halen en dan mijn CD-WOW exemplaar maar gewoon gelijk te verkopen nadat hij is binnengekomen....... Ik heb echt geen zin meer om te wachten.
Nee, je psp kan er niet mee onlinequote:Op zaterdag 26 november 2005 15:36 schreef __Saviour__ het volgende:
hehe die boost lukt me eindelijk
werkt die USB-stick ook als normaal wifi toegangspunt voor andere apparatuur, of is het enkel DS?
mag ik vragen waarom je hem daar hebt besteld? was dat goedkoper ofzo?quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:15 schreef basalphenaar het volgende:
Oh wat baal ik toch dat ik het via dat KUT CD-WOW heb besteld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |