Ja bij mij ook, maar nu doet hij het helemaal niet meer. Kut router.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:27 schreef RyanDunn het volgende:
Duurt het bij jullie ook zo lang om mensen te vinden om online te spelen? tegen de 5 minuten?
Bernie! Je staat op de 4e pagina van me friendslistquote:
Ja bij jou niet, jij doet aan snakenquote:
Ik poste mijn bericht al voor ik met je speelde. Vandaag al 4 mensen gehad die stopten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:22 schreef Xrenity het volgende:
Sorry BMH, m'n batterij is op.
Hopelijk heeft het ding ontvangst tot waar mn oplader is ^^
Mogelijkheid van chatten is idd jammer, want anders had ik het hem gelijk even verteld
gelukkig doet niemand die in m'n friends list staat aan snaken, en degene die het gedaan hebben haal ik eraf, tuurlijk kan iedereen dit leren, maar maakt het gewoon minder leuk imoquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja bij jou niet, jij doet aan snaken![]()
![]()
![]()
Dat is het constant heen en weer slippen om een boost te krijgen. Je gaat op die manier sneller op rechte flakken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:41 schreef RayMania het volgende:
Ik zal wel n00b zijn, maar wat is snaken?
Oh, dat boosten doe ik ook constant. Ik wist niet dat dat snaken heette. Waarom zou dat niet mogen. Is toch gewoon een onderdeel van het spel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is het constant heen en weer slippen om een boost te krijgen. Je gaat op die manier sneller op rechte flakken.
MMarSu beweert dat ik dit constant doe omdat ik meer dan 1 maal boost in een bocht. Soms boost ik wel 2-3 keer per bocht. Licht eraan hoe ik de bocht neem. Als je het spel langer speelt zul je automatisch meer boosts maken bij bochten of kromme wegen.
Omdat niet iedereen het kan word het beschouwd als cheaten. Ik kan het ook, maar online doe ik het niet meer wegens gezanik.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oh, dat boosten doe ik ook constant. Ik wist niet dat dat snaken heette. Waarom zou dat niet mogen. Is toch gewoon een onderdeel van het spel.
Cheaterquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:51 schreef BMH het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen het kan word het beschouwd als cheaten. Ik kan het ook, maar online doe ik het niet meer wegens gezanik.
Nouja ik heb het je 2 keer zien doenquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is het constant heen en weer slippen om een boost te krijgen. Je gaat op die manier sneller op rechte flakken.
MMarSu beweert dat ik dit constant doe omdat ik meer dan 1 maal boost in een bocht. Soms boost ik wel 2-3 keer per bocht. Licht eraan hoe ik de bocht neem. Als je het spel langer speelt zul je automatisch meer boosts maken bij bochten of kromme wegen.
Bart Smit is gesloten hoor. Sorry.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:31 schreef Paultjehh het volgende:
Zit te twijfelen om een DS Mario kart pack te halen bij de bart Smit, wie kan mij binnen 15 min overhalen om hem te halen?
Ben benieuwd
Niet bij Bart Smit. Zoek een goedkopere winkel en koop em daarquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:31 schreef Paultjehh het volgende:
Zit te twijfelen om een DS Mario kart pack te halen bij de bart Smit, wie kan mij binnen 15 min overhalen om hem te halen?
Ben benieuwd
www.fanboy.nlquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:52 schreef King_of_cubes het volgende:
Mensen die geinteresseerd zijn in mijn Wi-Fi connection code moeten even mailen
iK WIL JE NUMMERquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:52 schreef King_of_cubes het volgende:
Mensen die geinteresseerd zijn in mijn Wi-Fi connection code moeten even mailen
Psst... mail adres staat in mn profiel. Ik ben klaar voor een potje tegen Berniequote:Op zaterdag 26 november 2005 11:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
iK WIL JE NUMMER
IK WIL MARIOKARTEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |