mogen we je wel uitlachen dan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:11 schreef basalphenaar het volgende:
Wéér niet gekregen vandaag, sorry dat jullie mijn gezeik de hele tijd moeten aanhoren, maar ik word er echt SCHEITZIEK van. Ik weet ook dat CD-WOW er niet veel aan kan doen, maar ik koop vanaf nu gewoon weer games in de winkel want ik heb met dit soort dingen bijna geen geduld.
Ik kan enigszins begrijpen wat je voelt, ik kan NERGENS, maar dan ook NERGENS een wifistick vinden van Nintendoquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:11 schreef basalphenaar het volgende:
Wéér niet gekregen vandaag, sorry dat jullie mijn gezeik de hele tijd moeten aanhoren, maar ik word er echt SCHEITZIEK van. Ik weet ook dat CD-WOW er niet veel aan kan doen, maar ik koop vanaf nu gewoon weer games in de winkel want ik heb met dit soort dingen bijna geen geduld.
Hey Roy, potje spelen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan enigszins begrijpen wat je voelt, ik kan NERGENS, maar dan ook NERGENS een wifistick vinden van Nintendo
Ik heb 'm afgelopen zondag bij de koopzondag in Alkmaar gewoon zien liggen bij de Dixonsquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan enigszins begrijpen wat je voelt, ik kan NERGENS, maar dan ook NERGENS een wifistick vinden van Nintendo
Bij de mediamarkt in rotterdam lagen er nog 2quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En ik nog vragen op MSN wat je wi-fi code is.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Metroid Prime Hunters en Animal Crossing WW gaan ook onlinequote:Op dinsdag 29 november 2005 20:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Gaan er nog andere interessante games online?
Voor die 20 tracks van mario kart die online kunnen en niet eens battle mode wil ik niet 45 uitgeven heb ik toch maar besloten.
Dat je geen online battle kunt doen vind ik ook bizar eigenlijk. Maar online is wel leuk hoor. Uiteindelijk zullen er toch wel meer online games komen. Dus als je het nu niet de moeite waard vind kun je het altijd op een later moment nog gaan doen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Gaan er nog andere interessante games online?
Voor die 20 tracks van mario kart die online kunnen en niet eens battle mode wil ik niet 45 uitgeven heb ik toch maar besloten.
Bas, ik hou me onder voorbehoud aanbevolen voor je cd-wow versie.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:39 schreef basalphenaar het volgende:
Ik heb 'm gisteren maar gewoon bij de Mediamarkt gekocht, die order van CD-WOW verkoop ik wel weer ofzo, heb deze maand toch genoeg geld.
Ik. Nog een dag geduld Bernie!quote:
Okéquote:Op woensdag 30 november 2005 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik. Nog een dag geduld Bernie!
Hoe bedoel jequote:Op woensdag 30 november 2005 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is er al één onderweg naar me.
Komt hij hem niet brengenquote:Op woensdag 30 november 2005 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, dat ik een stickje thuisgestuurd krijg. Ik heb met Miyamoto gebeld en hij had medelijden. Tevens ging ik Nintendo BeNeLux petsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |