idd, dan word ik een keertje eerste en dan doen ze vlak voor de finish hun DS uitquote:Op maandag 28 november 2005 10:51 schreef bighit het volgende:
wel een hoop noobies online en veel noobies die bij dreigend verlies al meteen de connectie verbreken.......
maar hier mijn NWFC Friendcode: 249168083191
challenge me!! en laat t ff weten dan, heb thuis nog geen wifi maar dan rijden we wel naar de mac.....
Idd, zo onwijs irritant.. wat boeit dat nou als je verliestquote:Op maandag 28 november 2005 10:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
idd, dan word ik een keertje eerste en dan doen ze vlak voor de finish hun DS uit![]()
Laatst had ik wel een gozer waar ik onwijs tof tegen heb gekart, hij had precies de zelfde banen smaak als mijquote:Op maandag 28 november 2005 11:00 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Idd, zo onwijs irritant.. wat boeit dat nou als je verliest. Ik heb dat soms 3 of 4 keer achter elkaar
(dat ze snel disconnecten
).
Heb ik ook gehad. Op zulke momenten is het wel donders irritant dat je dan gewoon niet even de friends codes kan uitwisselenquote:Op maandag 28 november 2005 11:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Laatst had ik wel een gozer waar ik onwijs tof tegen heb gekart, hij had precies de zelfde banen smaak als mij![]()
Als je 4e wordt, krijg je 3 losses..quote:Op maandag 28 november 2005 11:04 schreef bighit het volgende:
mij boeit het ook niet maar je hebt van die lui die willen hebben staan 200 wins - 0 losses.... tja triest
ik snap alleen de punten telling niet helemaal, ik bedoel ik rij echt niet slecht en win vaak ( verlies ook wel ) maar ik heb mijn scores wel oop veel meer verlies als winst staan...... wat telt ie en hoe???
en voor de lui die disconnecten.... thanks
Als je 2e word in een game met 4 mensen krijg je 2 wins en 1 loss.quote:Op maandag 28 november 2005 11:33 schreef bighit het volgende:
en als je 2e word? 2 punten 1 loss? of werkt het toch anders? en als je 1e word dan krijg je 3 wins?
3 sterren kan wel degelijk, maar mij lukt het vooralsnog alleen in de 50 CC grand prix..quote:Op maandag 28 november 2005 14:07 schreef bighit het volgende:
waluigi? waar schijnlijk vanwege de rollende ballen vreet teveel data als die bij 8 man synchroon moet lopen... zo zijn er nog een paar cicuits.
die 3 sterren ranking in de grand prix? volgens mij kan t maar 1 ster in de grandprix in de mission kan wel 3 ?? hoe in hemelsnaam? want als je dat wil halen dan moet je wel goed zijn denk ik, ik heb er bij grand prix enkele op 1 ster staan maar dat was al lastig
R.O.B. is een masterlijke NES controller uit de stoneage.. Google er es op zou ik zeggenquote:Op maandag 28 november 2005 15:20 schreef jeloo het volgende:
en wat is r.o.b. ? :S
haha, je loopt hier nu al een paar dagen te zeiken, ik zou het ook niet vol houden om zo lang te moeten wachten hoor.quote:Op maandag 28 november 2005 16:09 schreef basalphenaar het volgende:
Ik word er nou een beetje scheitziek van, woensdag was MKDS al verzonden bij CD-WOW en hij is er gewoon nog niet.
Dat is je EIGEN schuld! Een bestelling bij CD-WOW neemt een aantal dagen in beslag, het komt tenslotte uit Engeland. Bij mij heeft het de laatste keer 6 dagen gekost, maar ook wel eens 10. Play.com zit ook in Engeland en soms duurt dat ook meer dan 7 dagen. Niets om je druk over te maken.quote:Op maandag 28 november 2005 16:09 schreef basalphenaar het volgende:
Ik word er nou een beetje scheitziek van, woensdag was MKDS al verzonden bij CD-WOW en hij is er gewoon nog niet.
Een beetje medeleven mag ook wel hoorquote:Op maandag 28 november 2005 16:45 schreef thaduck het volgende:
[..]
Dat is je EIGEN schuld! Een bestelling bij CD-WOW neemt een aantal dagen in beslag, het komt tenslotte uit Engeland. Bij mij heeft het de laatste keer 6 dagen gekost, maar ook wel eens 10. Play.com zit ook in Engeland en soms duurt dat ook meer dan 7 dagen. Niets om je druk over te maken.
Als je iets direct wilt hebben dan moet je maar de hoofdprijs betalen in Nederland en niet proberen voor een duppie op de eerste rang te zitten. Eigen schuld, dikke bult.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |