In groningen geen regen, sneeuw, of wind...quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
In Arnhem alleen maar natte sneeuw die niet blijft liggen![]()
Neuj, denk dat we niet zoveel krijgen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:59 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
In groningen geen regen, sneeuw, of wind...
En nu gaat de zon ook nog eens onder... Stilte voor de storm?
amanquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:04 schreef indahnesia.com het volgende:
70 fucking kilometer
Amsterdam - Hengelo
tussen Soest en Bathmen
70 km langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
Die staan ook hopeloos vast, over de Burgemeester van Veenlaan reed een tractor met zout en de busbaan langs de Haaksbergerstraat werd geveegd en gestrooid voor de ambulances e.d.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:05 schreef petre86 het volgende:
ik heb hier in enschede nog niet 1 (!!!!) strooiwagen zien rijden
nope, er rijdt niets meer.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:31 schreef Darklight het volgende:
Rijden er wel bussen in E'de?
Anders moet ik lopend naar huis![]()
Met die regen hier ben ik al blij als we het in huis droog houdenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:44 schreef Dementor het volgende:
@Keromane
Zou Rotterdam nog kans maken op sneeuw dit weekend?
Het gaat maar door he?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Met die regen hier ben ik al blij als we het in huis droog houden
Volgens mij zijn we op weg naar een nieuwe zondvloed.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:42 schreef BrauN het volgende:
Ah, Tilburg. Het begint eindelijk ook eens te sneeuwen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, de dagen erna ook. Ik hou er rekening mee dat het na het depressiegeweld een stukje kouder kan gaan uitvallen als nu nog gedacht wordt. Het moet met de instabiele koude lucht makkelijk tot wat sneeuwbuien komen. Een aflandige wind bij jullie is dan voldoende. Het gaat sowieso kouder worden als de westenwind bij jullie wegvalt. Kansen genoeg tot woensdag, al zal het geen 20cm zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:44 schreef Dementor het volgende:
@Keromane
Zou Rotterdam nog kans maken op sneeuw dit weekend?
het loopt uit de handquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:01 schreef Keromane het volgende:
[..]
Ja, de dagen erna ook. Ik hou er rekening mee dat het na het depressiegeweld een stukje kouder kan gaan uitvallen als nu nog gedacht wordt. Het moet met de instabiele koude lucht makkelijk tot wat sneeuwbuien komen. Een aflandige wind bij jullie is dan voldoende. Het gaat sowieso kouder worden als de westenwind bij jullie wegvalt. Kansen genoeg tot woensdag, al zal het geen 20cm zijn.
Ernstige toestanden in het oosten van het land. Duizenden mensen dreigen ingesneeuwd te raken. Sommige dorpen zijn geisoleerd. Stroomstoringen, telefoniestoringen. Utrecht CS zou ook half plat liggen. Vanuit het westen komt nu weer zware sneeuwval opzetten. Hier tussen Eindhoven en Den Bosch vormt zich nu aarzelend een dekje.
----
643 km file intussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |