dat wordt niet bepaald bedoeld met de weaknessesquote:Op donderdag 24 november 2005 18:40 schreef Kiteless het volgende:
bedreiging lijkt me bijvoorbeeld water, dat wil je er echt niet overheen laten vallen.
Volgens mij is de buitenkant het sterkst,
en het dvd-laatje het slapst (1x erop staan en hij breekt af).
Sterktes: De specificaties, die van de playstation 3 zijn het best dacht ik. De blu ray disc is ook een sterkte.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:09 schreef lycnix het volgende:
Ik moet voor school een Swot analyse maken voor nintendo revolution en playstation 3.
Wie kan er nog een paar sterktes, zwaktes, kansen en bedreigingen verzinnen voor deze 2 consoles?
Ik ben een beete een n00b wat consoles betreft dus ben erg benieuwd wat de echte kenners kunnen bedenken!
SWOT op wikipedia http://nl.wikipedia.org/wiki/SWOT-analyse
Alvast bedankt!
substituut staat in je externe analyse en is dus een bedreiging.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:43 schreef addie84 het volgende:
[..]
dat wordt niet bepaald bedoeld met de weaknessesHet gaat meer over bijvoorbeeld managamentproblemen, substituten en dergelijke..
niveau op HBO is bedroevend, maar ik had gewoon even niet goed gekekenquote:Op donderdag 24 november 2005 18:48 schreef RCHY het volgende:
[..]
substituut staat in je externe analyse en is dus een bedreiging.
(gaat het niveau op HBO ook al achteruit?)
Welke HBO zit je?quote:Op donderdag 24 november 2005 19:00 schreef addie84 het volgende:
[..]
niveau op HBO is bedroevend, maar ik had gewoon even niet goed gekeken
maar je hebt gelijk
Nou in mijn ervaring is het dvd-laatje dus niet zo sterkquote:Op donderdag 24 november 2005 18:43 schreef addie84 het volgende:
[..]
dat wordt niet bepaald bedoeld met de weaknessesHet gaat meer over bijvoorbeeld managamentproblemen, substituten en dergelijke..
Enschede, Saxion Hogescholenquote:
ken ik jou?quote:
neehee, het is met die melisa, je weet wel die SWOT analyse. Je hebt het ook gezienquote:Op donderdag 24 november 2005 19:49 schreef addie84 het volgende:
[..]
Enschede, Saxion Hogescholen
[..]
ken ik jou?
Kd8 dat je in Deventer zat maar daar zit MER geloof ik nietquote:Op donderdag 24 november 2005 19:49 schreef addie84 het volgende:
[..]
Enschede, Saxion Hogescholen
[..]
Wij hebben niet een policy voor dit soort zaken, maar het topic zakt zo wel.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:01 schreef addie84 het volgende:
nouja, TS heeft zich niet weer laten zien, krijg sterk het idee dat het voornamelijk is: ik snap het niet, vullen jullie het ff in..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |