dat wordt niet bepaald bedoeld met de weaknessesquote:Op donderdag 24 november 2005 18:40 schreef Kiteless het volgende:
bedreiging lijkt me bijvoorbeeld water, dat wil je er echt niet overheen laten vallen.
Volgens mij is de buitenkant het sterkst,
en het dvd-laatje het slapst (1x erop staan en hij breekt af).
Sterktes: De specificaties, die van de playstation 3 zijn het best dacht ik. De blu ray disc is ook een sterkte.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:09 schreef lycnix het volgende:
Ik moet voor school een Swot analyse maken voor nintendo revolution en playstation 3.
Wie kan er nog een paar sterktes, zwaktes, kansen en bedreigingen verzinnen voor deze 2 consoles?
Ik ben een beete een n00b wat consoles betreft dus ben erg benieuwd wat de echte kenners kunnen bedenken!
SWOT op wikipedia http://nl.wikipedia.org/wiki/SWOT-analyse
Alvast bedankt!
substituut staat in je externe analyse en is dus een bedreiging.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:43 schreef addie84 het volgende:
[..]
dat wordt niet bepaald bedoeld met de weaknessesHet gaat meer over bijvoorbeeld managamentproblemen, substituten en dergelijke..
niveau op HBO is bedroevend, maar ik had gewoon even niet goed gekekenquote:Op donderdag 24 november 2005 18:48 schreef RCHY het volgende:
[..]
substituut staat in je externe analyse en is dus een bedreiging.
(gaat het niveau op HBO ook al achteruit?)
Welke HBO zit je?quote:Op donderdag 24 november 2005 19:00 schreef addie84 het volgende:
[..]
niveau op HBO is bedroevend, maar ik had gewoon even niet goed gekeken
maar je hebt gelijk
Nou in mijn ervaring is het dvd-laatje dus niet zo sterkquote:Op donderdag 24 november 2005 18:43 schreef addie84 het volgende:
[..]
dat wordt niet bepaald bedoeld met de weaknessesHet gaat meer over bijvoorbeeld managamentproblemen, substituten en dergelijke..
Enschede, Saxion Hogescholenquote:
ken ik jou?quote:
neehee, het is met die melisa, je weet wel die SWOT analyse. Je hebt het ook gezienquote:Op donderdag 24 november 2005 19:49 schreef addie84 het volgende:
[..]
Enschede, Saxion Hogescholen
[..]
ken ik jou?
Kd8 dat je in Deventer zat maar daar zit MER geloof ik nietquote:Op donderdag 24 november 2005 19:49 schreef addie84 het volgende:
[..]
Enschede, Saxion Hogescholen
[..]
Wij hebben niet een policy voor dit soort zaken, maar het topic zakt zo wel.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:01 schreef addie84 het volgende:
nouja, TS heeft zich niet weer laten zien, krijg sterk het idee dat het voornamelijk is: ik snap het niet, vullen jullie het ff in..
Jammerquote:Op donderdag 24 november 2005 20:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij hebben niet een policy voor dit soort zaken, maar het topic zakt zo wel.
nope.. maar stop wrs sowieso met de MER, ga verder met Accountancy.. denk ikquote:Op donderdag 24 november 2005 20:30 schreef Sammy_Klebold het volgende:
[..]
Kd8 dat je in Deventer zat maar daar zit MER geloof ik niet
Kzou HBS doen als ik jou was, heeft wel met management te maken maar minder met accountancyquote:Op donderdag 24 november 2005 21:17 schreef addie84 het volgende:
[..]
nope.. maar stop wrs sowieso met de MER, ga verder met Accountancy.. denk ik
Het verdient wel goed in ieder geval. En dat is zekerquote:Op donderdag 24 november 2005 21:20 schreef addie84 het volgende:
maar accountancy is juist de richting die ik op wil.. werk nu ook al op het kantoor van mijn oma en bevalt me eerlijk gezegd erg goed
Goede opmerking, in deze op geld beluste maatschappij hebben we mensen als jij nodig !!1quote:Op donderdag 24 november 2005 21:23 schreef addie84 het volgende:
dat vind ik dan nog net iets minder belangrijk..
wel iets meer dan alleen marketing gelukkig.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:52 schreef _DaNi_ het volgende:
het gaat om marketingaspecten..
Maar natuurlijk ook op een goede plek in de arbeidsmarktquote:Op donderdag 24 november 2005 22:26 schreef addie84 het volgende:
Je doet een opleiding om leuk werk te kunnen doen neem ik aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |