quote:Op donderdag 24 november 2005 17:30 schreef Bocaj het volgende:
Underpressure!
Ik ook... en dat was jankenquote:Op donderdag 24 november 2005 17:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
14 jaar geleden alweer?Sjee ik wist nog precies waar ik was toen ik het hoorde.
Freddie!!![]()
Kan geen topavond worden ....... IK ontbreek op je " feestje"quote:Op donderdag 24 november 2005 16:59 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb gedoucht... ben klaar voor de exit. Een feestmaal, drank in huis...
Dit gaat een topavond worden!
quote:
Maar wie wordt de Champion?quote:Op donderdag 24 november 2005 17:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Maar voor de anderen the show must go on
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, Dido mag er wel uit hoor
Als ik heel eerlijk ben zou ik het alleen van Chantal, Ingrid en Lieske vervelend vinden als ze gaan vertrekken. Roel, Dido en Nathalie mogen wat mij betreft samen het huis uit...quote:Op donderdag 24 november 2005 17:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, Dido mag er wel uit hoor
En als ik heel eerlijk ben, ben ik het helemaal met je eens!quote:Op donderdag 24 november 2005 17:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben zou ik het alleen van Chantal, Ingrid en Lieske vervelend vinden als ze gaan vertrekken. Roel, Dido en Nathalie mogen wat mij betreft samen het huis uit...
ik dacht persoonlijk meer aan death on two legsquote:Op donderdag 24 november 2005 17:36 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
You take my breath away
(prachtig nummer overigens)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |