abonnement Unibet Coolblue
pi_32567531
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:52 schreef Yorrit het volgende:

[..]

dat lijkt me t beste
Mwaw....

Ben ik het dan weer niet zo mee eens, want ik heb wel bere zin dan

Ohhhh, trouwens, bij vrouwen zie je ook een bijverschijnsel van dat soort aard bij hoger gebruik, de meeste vrouwen kunnen dan geen clitoraal orgasme krijgen, net zoals de man niet kan spuiten.
Het gekke is dat het helemaal niets geeft, het is zo lekker allemaal dat je dat niet eens mist.
Spuitend klaarkomen en vaginaal lukt overigens weer wel, weet niet waarom het ene uitgeschakeld wordt en het andere niet.
Zo ook klaarkomen op de tepels, heb dat een aantal vrouwen zien doen, heb het zelf ook 1 keer meegemaakt(geen idee wat we anders deden, niets volgens mij, maar zou dus ook niet weten hoe ik dat weer moet opwekken), dat wordt juist weer gevoeliger, net als de huid, wat tot bijna orgastische gevoelens kan leiden bij heerlijke strelingen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_32567613
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:53 schreef het.ismij het volgende:
Tis alleen jammer dat die ene niet meer echt effectief is bij mij,..
Kwestie van een paar weken niets nemen...

Wil je bewust xtc slikken, dan moet je er minimaal 6 weken tussen laten zitten iedere keer, dan heeft je lichaam genoeg tijd om in het geheel te herstellen(en zijn er geen blijvende nadelige gevolgen) en zal je merken dat je de pil echt ten volle beleefd weer.
Gebruik je vaker dan heb je meer nodig om tot een leuk effect te komen en uiteindelijk kom je niet eens bij het effect dat het zou hebben met die rustperiode's ertussen.

Wil je blijvende schade verkomen dan moet je ook niet meer dan 2 pilletjes nemen(nu ligt het een beetje aan de soort pil hoe zwaar deze is, maar ga van redelijk standaart uit, geen hele zware pillen).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_32567693
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:52 schreef erodome het volgende:

In de swingwereld zie je het ook best veel om eerlijk te zijn...
Oh, dat zou best kunnen; ik baseerde die opmerking vooral op 't gedrag van een vroegere bareigenaar (en nog wat mensen) die op die manier in de home-scene zaten. Ik zit niet zo in de swingers-scene, dus da's wat lastig om daar iets over te zeggen..
pi_32567734
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:00 schreef erodome het volgende:

[..]

Kwestie van een paar weken niets nemen...

Wil je bewust xtc slikken, dan moet je er minimaal 6 weken tussen laten zitten iedere keer, dan heeft je lichaam genoeg tijd om in het geheel te herstellen(en zijn er geen blijvende nadelige gevolgen) en zal je merken dat je de pil echt ten volle beleefd weer.
Gebruik je vaker dan heb je meer nodig om tot een leuk effect te komen en uiteindelijk kom je niet eens bij het effect dat het zou hebben met die rustperiode's ertussen.

Wil je blijvende schade verkomen dan moet je ook niet meer dan 2 pilletjes nemen(nu ligt het een beetje aan de soort pil hoe zwaar deze is, maar ga van redelijk standaart uit, geen hele zware pillen).
haha daar weet het.ismij alles van
paar weekjes zullen bij hem niet werken

maar hij is gestopt
pi_32567738
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:00 schreef erodome het volgende:

[..]

Kwestie van een paar weken niets nemen...
pillen).
2x 160 mg in me mik binnen half uur en daarna waar k daar zin in heb zegt genoeg,..??
ma goed,..
verleden tijd,.. k ben gestopt.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
pi_32568038
klein beetje off-topic; wiet en sex is trouwens niet aan te raden. Één keer geprobeerd, en hij deed een hele tijd niets, en toendie het eindelijk deed, was het ook zo weer gebeurd.....
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_32568128
Wiet en seks is juist super!!!!!!!!!
Nooit last van falende partners door wiet gehad, alleen wordt het er idd niet langer van

Of nog beter, xtc, wiet en seks, dat is al helemaal een meer dan geweldige combi.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_32569961
voordat iedereen zijn ervaringen gaat neerplempen.. bedenk wel dat er ontzettend veel verschillende soorten xtc pillen zijn. Een half pilletje is bij het ene soort een stuk zwaarder dan bij de andere.. dus een hele innemen betekent niet per definitie dat je piemel niet meer werkt, en zelfs bij 5 pillen is het nog mogelijk ( ) dat het werkt.. per persoon is de uitwerking van xtc anders, dus als je toevallig een pilletje in handen krijgt, ga niet uit van de verhalen die hier staan, maar ga eerst naar een site als die van pillreports.com om te kijken hoe zwaar de pil is.. ben je een zwaargewicht dan klapt ie waarschijnlijk een stuk minder hard in dan wanneer je een lichtgewicht bent. Zin krijgen in seks is dus ook niet per definitie zo, dit ligt aan je omgeving.. je wordt wel sneller geprikkeld mochten de omstandigheden er naar zijn.
De uitwerkingen van xtc zijn relatief, en als je hier je ervaringen neer wil gooien dan zou je op zijn minst de hoeveeldheid mg er bij moeten zetten om het representatief te krijgen.. De ene pil bevat bijvoorbeeld 80mg en een andere het dubbele..

neem dit topic dus niet al te serieus en neem alles met een korreltje zout
pi_32570150
Als je begint met een halve zit je eigenlijk altijd wel goed...

Je kan altijd nog bijvoegen na een uurtje of iets langer.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_32570431
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:22 schreef erodome het volgende:
Als je begint met een halve zit je eigenlijk altijd wel goed...

Je kan altijd nog bijvoegen na een uurtje of iets langer.
je moet een halve nemen als je weet hoe je lichaam reageert op drugs en als je weet wat voor pillen het zijn.. als je standaard een pil van 80 mg net aankan en je neemt opeens de helft van 200mg pil, dan klapt ie er alsnog te hard in, en niks is vervelender dat hij er zo hard in klapt dat je niet meer weet waar je het moeten zoeken.. Het is te makkelijk om maar te roepen dat je met een halve altijd wel goed zit, je misleid hiermee veel mensen.. de XTC-markt is niet te vertrouwen, 2 pillen met exact hetzelfde logo van 2 verschillende dealers betekent niet dat ze even zwaar/licht zijn. En misschien heb jij een betrouwbare dealer, dat betekent niet dat een ander diezelfde betrouwbare pillen krijgt.. ik heb genoeg mensen out zien gaan op halve pillen en zelfs kwartjes, die dachten niet meer aan seks, that's for sure..
pi_32570536
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:16 schreef dolledingo het volgende:
voordat iedereen zijn ervaringen gaat neerplempen.. bedenk wel dat er ontzettend veel verschillende soorten xtc pillen zijn. Een half pilletje is bij het ene soort een stuk zwaarder dan bij de andere..
True
quote:
dus een hele innemen betekent niet per definitie dat je piemel niet meer werkt, en zelfs bij 5 pillen is het nog mogelijk dat het werkt..
Dacht het niet,..
quote:
per persoon is de uitwerking van xtc anders, dus als je toevallig een pilletje in handen krijgt, ga niet uit van de verhalen die hier staan, maar ga eerst naar een site als die van pillreports.com om te kijken hoe zwaar de pil is..
Site is gaar 98% verwijderd
quote:
ben je een zwaargewicht dan klapt ie waarschijnlijk een stuk minder hard in dan wanneer je een lichtgewicht bent. Zin krijgen in seks is dus ook niet per definitie zo, dit ligt aan je omgeving.. je wordt wel sneller geprikkeld mochten de omstandigheden er naar zijn.
De uitwerkingen van xtc zijn relatief, en als je hier je ervaringen neer wil gooien dan zou je op zijn minst de hoeveeldheid mg er bij moeten zetten om het representatief te krijgen.. De ene pil bevat bijvoorbeeld 80mg en een andere het dubbele..
Ervaring,..
K ben 1.88 en 94 kilo

Gemiddelt 130/140mg per pill.
slik er meer dan 3/4 op een avond
Geil: zeer vaak
Gevoel is ultiem!
Werking van je geslacht,. Kan je dan vergeten.
quote:
neem dit topic dus niet al te serieus en neem alles met een korreltje zout
Hoeft ook niet,.. maar iedereen ervaart het iets anders.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
pi_32570616
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:34 schreef het.ismij het volgende:


Hoeft ook niet,.. maar iedereen ervaart het iets anders.
Ja daarom, laat iedereen het eerst zelf ervaren.. en laat ze dit topic niet als handleiding gebruiken
pi_32570661
Ennuh begin niet meteen aan sex maar wen eerst aan het gevoel!! zeker als je nog nooit iets dergelijks gedaan hebt!!
Lijkt me ook wel een "strak" idee
wat een woordspeling weer
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
pi_32570730
Dat is waar, maar dan helpt een internetsite ook niet, want dan moet je ze echt testen...

Als je geen betrouwbare bron hebt lijkt me dat eigenlijk ook wel het meest verstandige om te doen.

Maar mensen die out gaan op xtc, op een halve of een kwartje, heb ik erge moeite mee dat te geloven eerlijk gezegd, denk dat daar meer aan vast zit dan alleen xtc.

Zo heb ik wel eens iemand totaal in paniek bij me gehad, iemand was bij een stel die weleens xtc wilde proberen, dus ok dan, stel probeert en gaat echt out, echt plat, niet meer op deze wereld, gozer helemaal in paniek natuurlijk, wilde ambulance bellen, toen kwamen ze weer wat bij, nee ambulance mocht niet, niemand mocht weten dat ze xtc op hadden.
Blijkt later dat die gasten allebei vrij zware medicijnen slikte en dondersgoed wisten dat dat geen goede combi was.

Maar ik heb serieus nog nooit iemand out zien gaan op xtc alleen, wist niet dat dat kon....
Wel dat iemand lekker aan het spacen is, of echt aan het eind van de nacht lekker gaat hangen en dan lekker vast in slaap valt(pfff ben ik jaloers op hoor, kan slapen meestal wel vergeten met xtc), of dat iemand een te hoge dosering neemt en vies ziek ervan wordt, maar echt out gaan, nee.

Van ghb wel trouwens, zat mensen out van zien gaan, zelf ook een keertje gehad door een laatste restje wat blijkbaar wat sterker was dan verwacht, geen ervaring die ik wil herhalen, wel lekker geslapen trouwens
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_32570790
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:41 schreef erodome het volgende:
Maar mensen die out gaan op xtc, op een halve of een kwartje, heb ik erge moeite mee dat te geloven eerlijk gezegd, denk dat daar meer aan vast zit dan alleen xtc.
Ik ken er 1!!!
Ligt er net aan hoe gevoelig je voor dingen bent,..
De tandarts verdoofd mij bv alleen nog maar met spul dat ze ook voor paarden gebruiken,..
Ik ben zowiezo niet gevoelig voor drugs/medicatie.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
pi_32570885
De meeste mensen die echt problemen krijgen gebruiken of heel erg veel, of in combi met andere dingen, bv alcolhol...

Wat je ook nog weleens wil zien zijn mensen die heerlijk gaan op de dansvloer, maar veelste weinig drinken en dan oververhitten(xtc gooit je lichaams temp. omhoog, je hebt meer vocht nodig!!!).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_32570928
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:46 schreef erodome het volgende:
De meeste mensen die echt problemen krijgen gebruiken of heel erg veel, of in combi met andere dingen, bv alcolhol...

Wat je ook nog weleens wil zien zijn mensen die heerlijk gaan op de dansvloer, maar veelste weinig drinken en dan oververhitten(xtc gooit je lichaams temp. omhoog, je hebt meer vocht nodig!!!).
Indd,..
Te weinig vocht is dom!! Daar ben je zelf bij,..
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
pi_32570943
teveel is natuurlijk ook niet de bedoeling!
pi_32571006
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:41 schreef erodome het volgende:
Maar mensen die out gaan op xtc, op een halve of een kwartje, heb ik erge moeite mee dat te geloven eerlijk gezegd, denk dat daar meer aan vast zit dan alleen xtc.
Boven de 80 mg vind ik mdma niet prettig meer; de fysieke bodyload wordt me te veel, en er zit niet veel 'winst' in effecten. Staat wel weer tegenover dat ik niet superzwaar ben (~78 kg).
pi_32571034
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:48 schreef Yorrit het volgende:
teveel is natuurlijk ook niet de bedoeling!
je bent er nog steeds zelf bij,..
maar als je jezelf overschat kan het gebeuren,..
not nooit gehad overgens, en zal ook nooit gebeuren,..
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
pi_32571077
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:50 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Boven de 80 mg vind ik mdma niet prettig meer; de fysieke bodyload wordt me te veel, en er zit niet veel 'winst' in effecten. Staat wel weer tegenover dat ik niet superzwaar ben (~78 kg).
Dit is dus een voorbeeld van persoonlijke keus,..
Als je boven een bepaald punt komt ga je hard spacen, na je space kom je in een soort "Roes" terecht, die de ene als prettig de anders als onprettig of zelfs beangstigend ervaart.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
pi_32579123
Beetje offtopic wellicht, maar is seks op paddo's ook lekker? Heiden6 en ik wilden een keer samen paddo's gaan proberen.
pi_32579262
Nooit gedaan paddo's, maar ik hoor ervan dat het niet echt een seks drug is, je gaat er dan ook van hallicuneren zeg maar, dus kan me voorstellen dat je dan niet echt met seks bezig bent.

Ben je net lekker bezig komt er ineens een kaboutertje uit zijn oor ofzo gekropen, die beelden komen dan weer bij mij op, weet niet of ze realistisch zijn
Maar dat zou igg niet bevordelijk zijn voor de seks wat mij betrefd
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_32579322
LOL Lijkt mij dan wel weer grappig.
pi_32579445
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:52 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Dit is dus een voorbeeld van persoonlijke keus,..
Ojaaaa.....

Net zoals het ook een persoonlijke keus is om niet zoveel alcohol te drinken dat je de volgende dag een rekening op je bureau op vindt van een ondergekotste taxi...en dat je geen idee hebt hoe je thuis bent gekomen, en vanaf waar.

Teveel drugs is net zoals teveel bier: niet stoer, en op z'n best vermakelijk voor anderen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')