abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32538886
Hoi beste vrienden van het fok!forum,

Zoals jullie weten heb ik een Toyota Aygo waar ik zeer tevreden mee ben. Het is de betrouwbaarste auto van dit moment en zeer degelijk, met vele extra's.

Ik heb helaas sinds gisteren een probleempje.

Ik ben met een aantal van mijn homies wezen stappen in Emmeloord. We waren met een groep van 7 mensen, dus ik bood aan om BOB te zijn, om ze te overtuigen dat een Aygo wel een echte auto is met veel comfort en gebruiksvriendelijkheid.

Op de weg terug reden Mattie en Geertje met mij mee. Deze twee dames komen geregeld bij mij over de vloer, en met Geertje heb ik menige beschuitjes gegeten, als je begrijpt wat ik bedoel (knipoog) (knipoog), hahahahaha!

Toen ik deze dames thuisbracht dacht ik al een doordringende geur te ruiken, maar ik kon niet goed plaatsen wat het was. Vanmorgen heb ik de achterbank maar eens geinspecteerd, en ik ben bang dat één van de dames een 'ongelukje' gehad heeft op mijn achterbank.

Ik aanschouwde op mijn achterbank de uitgedroogde restanten van een grote boodschap. Ik heb snel gehandeld en met een plamuurmes het oppervlaktevuil verwijderd. Het zit voornamelijk vooraan op het zitvlak en ook op de rugleuning van de bank zat een kloddertje ter grootte van een slagroomsoes.

Ik had weinig tijd om de boel uitgebreid te reinigen, dus ik ben gewoon naar mijn werk gereden. Onderweg heb ik de kachel aangezet, omdat het tegenwoordig erg koud is buiten. Halverwege mijn rit kwam ik er op de snelweg achter dat het niet alleen vlekken zijn. Er hangt een ziekmakende geur van "drank-ontlasting" in mijn auto. De rest van de rit heb ik met alle ramen open gereden in de hoop dat het slechts een klein dampje was.

Ik zit nu op mijn werk, en ben net naar mijn auto gelopen, maar de geur is er nog en lijkt sterker te worden.

Ik weet niet welke van de dames het geweest is, ik kan me niet voor de geest halen waar Mattie zat en waar Geertje zat. Ik was denk ik met mijn iPOD bezig, en had natuurlijk ook de nodige pilsjes gedronken.

Wat moet ik doen om deze menselijke pindasausvlekken te verwijderen, en hoe krijg ik in hemelsnaam die verfrissende dennengeur weer terug in mijn auto?

Help me, want ik ben ten einde raad. Als het allemaal tegenzit, moet ik waarschijnlijk een nieuwe Aygo kopen.

Groet en traan,

Mick.
Guess who's back in the motherfucking house, with a fat dick for your motherfucking mouth!
  donderdag 24 november 2005 @ 15:51:34 #2
106054 goldhorn
Too much, yet too Little
pi_32539112
jaja, en op dit verhaal verwacht jij serieuze reacties......

Laat ik het dan maar eens proberen... De beste manier om de bank te reinigen is denk ik met stoom...
dit zorgt er denk ik wel voor dat in ieder geval de vlekken eruit gaan... En wat betreft de geur... Koop een dozijn luchtverfrissers en zet die in je auto... misschien dat het werkt...

Adviezen gebruiken op eigen risico. Adviseur is niet aansprakelijk voor eventuele schade veroorzaakt door het gebruik van de adviezen....

In ieder geval veel succes ermee...
pi_32539241
Helaas zou ik je niet kunnen helpen, maar ik kick dit topic omhoog in de hoop dat er een real-life-soap-producer rondloopt die nog een onderwerp wil. Bij deze opteer ik voor een serie "de auto van Aarschbaard".
Schitterende posting; Ik ben er stil van...
Alleen, jij bent BOB en je neemt ettelijke pilskes? Foei!
pi_32539484
Bedankt voor alle hulp, ik stel het zeer op prijs.

Ik heb net de afdelingschef er naar laten kijken en die heeft de koffiedame erbij geroepen.

Ze denken allebei dat ik de vlekken er misschien uit krijg, maar de geur niet.

Als ik nu wist wie het gedaan had, dan kon ik wraak nemen!
Guess who's back in the motherfucking house, with a fat dick for your motherfucking mouth!
pi_32540004
quote:
[b] dus ik bood aan om BOB te zijn.. Ik was denk ik met mijn iPOD bezig, en had natuurlijk ook de nodige pilsjes gedronken.
Lekkere gozer ben jij beetje de bob spelen en toch nog een paar biertjes achterover slaan!
Een dag niet gedownload, is een dag niet geleefd...
pi_32540197
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:18 schreef ict-boy het volgende:

[..]

Lekkere gozer ben jij beetje de bob spelen en toch nog een paar biertjes achterover slaan!
In tegenstelling tot andere mensen kan ik prima veilig rijden met meerdere biertjes op. Ik doe dit al vanaf mijn tienerjaren en ik heb nog nooit iemand aangereden. Ik drink nooit teveel als ik nog moet rijden. 6 biertjes is het absolute maximum voor mij.
Maar dat is nu niet waar het om gaat. Er zit poep van een vrouw in mijn achterbank en als die geur in mijn Aygo niet weggaat, wil ik niet langer leven.
pi_32540259
Ik zou even langs de toyota dealer gaan je verhaal uitleggen(wachten tot ze zijn uit gelachen) en dan vragen of ze iets weten.
Een dag niet gedownload, is een dag niet geleefd...
  donderdag 24 november 2005 @ 16:31:57 #8
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_32540393
bob en toch drinken
Dat verhaal kan zo naar EIL
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_32540551
Voor de belangstellenden heb ik een plaatje getekend waar de ontlasting zich bevindt:

Ik zal zometeen Mattie even bellen, want volgens mij zat zij daar.
pi_32540595
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:38 schreef Aarschbaard het volgende:
Voor de belangstellenden heb ik een plaatje getekend waar de ontlasting zich bevindt:
[afbeelding]

Ik zal zometeen Mattie even bellen, want volgens mij zat zij daar.

PTA ----> ONZ
  donderdag 24 november 2005 @ 16:46:09 #11
84072 harlingen.f2o.org
www.harlinger-fotografie.nl
pi_32540784
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:24 schreef Aarschbaard het volgende:

[..]

In tegenstelling tot andere mensen kan ik prima veilig rijden met meerdere biertjes op.
Door een instelling als die van jou, vallen er in het verkeer te veel doden.
Blijkbaar heb je zo raar gereden dat je passagier de auto heeft ondergescheten van angst.
Had het toevallig 7 kleuren?
Do hast spitigernôch net it foech om de sonnema-website te besykjen omdatst minderjierrich bist.
pi_32540857
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:39 schreef Nemmi het volgende:

[..]

PTA ----> ONZ
Lekker behulpzaam ben jij. Misschien geef ik wat een grappige draai aan mijn posts, maar dit is absoluut geen onzin. Ik heb wel betere dingen te doen dan verhaaltjes bedenken. Goed, ik ga naar huis. Mocht wat eerder weg van de baas, om langs wat schoonmaakbedrijven te rijden (met de ramen open ).

Als er ondertussen suggesties zijn, hoor ik het graag.
pi_32540916
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:48 schreef Aarschbaard het volgende:

[..]

Lekker behulpzaam ben jij. Misschien geef ik wat een grappige draai aan mijn posts, maar dit is absoluut geen onzin. Ik heb wel betere dingen te doen dan verhaaltjes bedenken. Goed, ik ga naar huis. Mocht wat eerder weg van de baas, om langs wat schoonmaakbedrijven te rijden (met de ramen open ).

Als er ondertussen suggesties zijn, hoor ik het graag.
ok een serieuze reactie: misschien moet die vriendin van je eens naar de dokter? oud genoeg om bier te drinken, maar nog wel in je broek poepen (en op jouw bank)
shame
pi_32541057
Als ik een bob zou hebben die zou drinken dan zou ik ook zijn bank volschijten
pi_32541059
Ze vnd het gewoon een schijtbak luide hint en zo....
pi_32541191
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
ik zou denk ik niet meerijden

*niet na 6 biertjes iig bij 2 ofzo even kijken hoe de bob eronder is
pi_32541242
topic staat in pta niet in onzin dus laten we het een beetje schoon houden aub
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  donderdag 24 november 2005 @ 17:30:52 #18
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_32542043
gewoon al die wijven op een rij zetten en helemaal onderschijten!

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_32542241
ok, het is een serieuze topic, maar wat jij hier allemaal neerkwakt is een beetje eh.. raar
Verwijderd door Admin.
pi_32542535
Likken
pi_32542783
quote:
Op donderdag 24 november 2005 17:38 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
ok, het is een serieuze topic, maar wat jij hier allemaal neerkwakt is een beetje eh.. raar
de dame in kwestie heeft iets neergekwakt he...
pi_32545453
Badgast, je kan je 'auto' laten poetsen en reinigen van binnen. Voor 110 euro leg je het probleem bij een ander neer.
According to a new survey, women say they feel more comfortable undressing in front of men than they do undressing in front of other women. They say that women are too judgmental, where, of course, men are just grateful.
pi_32545961
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nou in dat geval had ik al een flinke bolus kunnen plaatsen in jouw ( toenmalige )BX
Forza Alfa Romeo!
pi_32546463
Maar even ontopic: Biotex helpt ook. Wij hebben in een voorgaande auto al eens ''diner restjes'' gehad van een hond uit de buurt. Dat zat onder onze schoenen etc met alle gevolgen van dien. Wij hebben toen Biotex gebruikt tegen de vlekken en de penetrante geur. Werkte perfect!!
Forza Alfa Romeo!
pi_32547277

Bespeur ik hier een BHFH topique/kloon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')