Hoi beste vrienden van het fok!forum,
Zoals jullie weten heb ik een Toyota Aygo waar ik zeer tevreden mee ben. Het is de betrouwbaarste auto van dit moment en zeer degelijk, met vele extra's.
Ik heb helaas sinds gisteren een probleempje.
Ik ben met een aantal van mijn homies wezen stappen in Emmeloord. We waren met een groep van 7 mensen, dus ik bood aan om BOB te zijn, om ze te overtuigen dat een Aygo wel een echte auto is met veel comfort en gebruiksvriendelijkheid.
Op de weg terug reden Mattie en Geertje met mij mee. Deze twee dames komen geregeld bij mij over de vloer, en met Geertje heb ik menige beschuitjes gegeten, als je begrijpt wat ik bedoel (knipoog) (knipoog), hahahahaha!
Toen ik deze dames thuisbracht dacht ik al een doordringende geur te ruiken, maar ik kon niet goed plaatsen wat het was. Vanmorgen heb ik de achterbank maar eens geinspecteerd, en ik ben bang dat één van de dames een 'ongelukje' gehad heeft op mijn achterbank.
Ik aanschouwde op mijn achterbank de uitgedroogde restanten van een grote boodschap. Ik heb snel gehandeld en met een plamuurmes het oppervlaktevuil verwijderd. Het zit voornamelijk vooraan op het zitvlak en ook op de rugleuning van de bank zat een kloddertje ter grootte van een slagroomsoes.
Ik had weinig tijd om de boel uitgebreid te reinigen, dus ik ben gewoon naar mijn werk gereden. Onderweg heb ik de kachel aangezet, omdat het tegenwoordig erg koud is buiten. Halverwege mijn rit kwam ik er op de snelweg achter dat het niet alleen vlekken zijn. Er hangt een ziekmakende geur van "drank-ontlasting" in mijn auto. De rest van de rit heb ik met alle ramen open gereden in de hoop dat het slechts een klein dampje was.
Ik zit nu op mijn werk, en ben net naar mijn auto gelopen, maar de geur is er nog en lijkt sterker te worden.
Ik weet niet welke van de dames het geweest is, ik kan me niet voor de geest halen waar Mattie zat en waar Geertje zat. Ik was denk ik met mijn iPOD bezig, en had natuurlijk ook de nodige pilsjes gedronken.
Wat moet ik doen om deze menselijke pindasausvlekken te verwijderen, en hoe krijg ik in hemelsnaam die verfrissende dennengeur weer terug in mijn auto?
Help me, want ik ben ten einde raad. Als het allemaal tegenzit, moet ik waarschijnlijk een nieuwe Aygo kopen.
Groet en traan,
Mick.
Guess who's back in the motherfucking house, with a fat dick for your motherfucking mouth!