Of je leent het befkeffertje van de buurvrouw.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij bent echt niet lief voor mij hoor
Nou, gelukkig heb ik genoeg papieren zakdoekjes in de kast liggen
1 tochquote:Op donderdag 24 november 2005 15:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Je krijgt geloof ik nog 2 sms-jes terug.
Er is ook een groot verschil tussen de mensen hier op Fok en de mensen die alleen tv kijken.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:58 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Chantal heeft een groot voordeel eraan dat ze qua 'persoonlijkheid' duidelijk een 'eigen' uitstraling heeft, en een eigen doelgroep zal aanspreken, zeker nu de andere 'oudere' Rob niet genomineerd staat ... ze zal het moeten hebben van kijkers die het niet hebben op het overschot aan 'hippe jongeren' (en dat is toch niet een te onderschatten doelgroep, die ook sterk meestemt, denk ook aan de grote scores voor Rob)
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zeebankt, ik kom ook thee drinken!!
Dan moet je toch geregistreerd staan bij talpa? Daar heb ik helemaal geen zin in...quote:Op donderdag 24 november 2005 16:02 schreef Day het volgende:
Hey, voor de Menno-fans. Hij komt vrijdag om 2 uur weer chatten!
Wat koste dat?quote:Op donderdag 24 november 2005 15:59 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb 1 keer gesms't... voor Menno. Kreeg toen 1 bericht terug...
niet helemaal... het was "stom dat je hierin trapt. Maar bedankt voor het spekken van onze kas!"quote:Op donderdag 24 november 2005 16:00 schreef Isabeau het volgende:
En dat bericht was "sorry, je stem is helaas verloren gegaan?"
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:02 schreef Kleintje het volgende:
![]()
![]()
Helaas wonen we erg ver uit elkaar.....
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:03 schreef Kleintje het volgende:
niet helemaal... het was "stom dat je hierin trapt. Maar bedankt voor het spekken van onze kas!"
Dat vind ik zo egoïstisch. Laat anderen er ook lekker van genieten....quote:Op donderdag 24 november 2005 16:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]stuur je dan wat zeebanket op? isabeau@fok.nl...
of bellen... krijg je niets terug!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:55 schreef Cherryman het volgende:
Als je sms 'st krijg je dan tig van die berichtjes terug? Of kun je dat veilig doen ?
Nee, hij komt hier op fok, heeft hij vanacht gemeld.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan moet je toch geregistreerd staan bij talpa? Daar heb ik helemaal geen zin in...
Ik krijg liever nog iets terug. Dan hoor ik PIEP PIEP van mijn telefoon... dan lijkt het of ik vrienden hebquote:Op donderdag 24 november 2005 16:05 schreef Giggio het volgende:
[..]
of bellen... krijg je niets terug!
Oh, dan kan ik rustig sms-en want ik heb geen hartquote:Op donderdag 24 november 2005 16:04 schreef Kleintje het volgende:
[..]
pijn in mijn hart omdat het voor niets was...
nee vrijdag komt ie weer hier op Fok "chatten" staat op z'n paginaquote:Op donderdag 24 november 2005 16:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan moet je toch geregistreerd staan bij talpa? Daar heb ik helemaal geen zin in...
Op Fok!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 16:06 schreef stil het volgende:
Nee, hij komt hier op fok, heeft hij vanacht gemeld.
Jaquote:Op donderdag 24 november 2005 16:06 schreef stil het volgende:
[..]
Nee, hij komt hier op fok, heeft hij vanacht gemeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |