Iig weer meer plaats vrij. Het is gebeurd, denk nu alleen aan de positieve gevolgen.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:54 schreef skippy22 het volgende:
Man dood na val van balkon Wat een reacties weer Als der een mus dood is dan is het wel owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwh wat erg En zie je niet zulke dingen Maar ja die lelijke puisterige extreem rechtse fokkertjes kunnen er niks aan doen met een iq van 70
De extremistische fokkertjes worden later allemaal alcoholistische stratenmakers en vuilnismannen en zijn dood eer ze de 55 jaar bereikt hebben. Maar ondertussen hebben ze wel hun hele leven lang premies betaald. Met andere woorden, hun werk voorziet de etnische medemens van een leuk WAO.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:54 schreef skippy22 het volgende:
Man dood na val van balkon Wat een reacties weer Als der een mus dood is dan is het wel owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwh wat erg En zie je niet zulke dingen Maar ja die lelijke puisterige extreem rechtse fokkertjes kunnen er niks aan doen met een iq van 70
Kijk dit vind ik nu een positieve kijk op de situatie.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:58 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
De extremistische fokkertjes worden later allemaal alcoholistische stratenmakers en vuilnismannen en zijn dood eer ze de 55 jaar bereikt hebben. Maar ondertussen hebben ze wel hun hele leven lang premies betaald. Met andere woorden, hun werk voorziet de etnische medemens van een leuk WAO.
Fokkertjes die huilen om een wettelijk beschermde mus die wordt afgeschoten in opdracht van de kapitalistische makers van een plat uitgekauwd tv-programma zonder diepgang die vanwege hun ordinaire volksvermaak boven de wet denken te staan zijn toch juist hartstikke linkse boomknuffelaars?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:54 schreef skippy22 het volgende:
Kijk daar heb je der eenquote:Op donderdag 24 november 2005 15:15 schreef Reloaded het volgende:
Een mus is een beschermde diersoort en een illegale hangsnor niet![]()
Dat ga ik ook maar doenquote:Op donderdag 24 november 2005 15:23 schreef buzzer het volgende:
ik lees de reakties op de FP nooit, alleen de berichten zelf..
10 mussen die je fiets willen jatten?quote:Op donderdag 24 november 2005 15:25 schreef pooier het volgende:
Liever 10 mussen in me tuin, dan 10 illegalen. (die me fiets willen jatten)
Gelijk hebben we jou...de ubermensch nog.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:54 schreef skippy22 het volgende:
bronquote:Ok, het was een Turk. Maar het blijft een Marokkanen-streek.
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:48 schreef sizzler het volgende:
Nee, deze dan:
[upd] Uitspraak Hoge Raad in zaak-Murat D.
Hele discussie over Murat D.
Mensen dachten dat het een Marokkaan was, maar hij blijkt van Turkse origine.
Schrijft iemand:
[..]
bron
Er is dus wel humor op de stormfrontpage te vinden...quote:Op donderdag 24 november 2005 15:48 schreef sizzler het volgende:
Nee, deze dan:
Schrijft iemand:
[..]
bron
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:48 schreef sizzler het volgende:
Nee, deze dan:
Schrijft iemand:
[..]
bron
Moet je eens doen man, puur vermęck!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:23 schreef buzzer het volgende:
ik lees de reakties op de FP nooit, alleen de berichten zelf..
owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwh wat ergquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |