Van mij wel, maar ik dacht dat jullie NEE gezegd hadden tegen het eten?quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:48 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben zo vrij geweest om mij en Tha_T ook even temarkeren in de OP...
of mogen we niet mee
Wie heeft in mijn plaats nee gezegdquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van mij wel, maar ik dacht dat jullie NEE gezegd hadden tegen het eten?
Eerst zaten we op 6 en nu dus al op 11 eters ofzo.....
Hmmm, HW had iig gezegd dat het niet zo'n probleem zou zijnquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wie heeft in mijn plaats nee gezegd![]()
Mag het nog?
Anders mag zij wel voor mij plaatsnemenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:01 schreef HeatWave het volgende:
jawel. moet wel kunnen hoor.
11 man is niet execptioneel veel. kans is dat we evt op de 2de tafel wat langer moeten wachten, maar dat zal wel meevallen.
Alles komt goed.
Mjah, ik weet niet precies hoe het met dit specifieke restaurant zit, maar tenzij het een heel populaire gelegenheid is vormen zulk soort dingen meestal geen probleemquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:04 schreef HeatWave het volgende:
Mwah we zitten meestal aan 2 grote tafels voorin en als we die ff kunnen verovereren voor 18:00 is alles in orde.
Dan is het goedquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:04 schreef HeatWave het volgende:
Mwah we zitten meestal aan 2 grote tafels voorin en als we die ff kunnen verovereren voor 18:00 is alles in orde.
Gaan we anders toch gewoon samen in een hoekje zittenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
. En ik krijg toch geen aparte tafel ergens in de hoek hè.s
Het is een soort kroeg/bar/pub ding waar je ook (prima) kan eten. En er is in principe genoeg ruimte voor 10 man om zo aan te schuiven. En anders verkassen we naar boven ofzoquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Mjah, ik weet niet precies hoe het met dit specifieke restaurant zit, maar tenzij het een heel populaire gelegenheid is vormen zulk soort dingen meestal geen probleem![]()
Dat kan ookquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Gaan we anders toch gewoon samen in een hoekje zitten
Goed plan. Ik was wel van plan om in mijn rol van latente puber te komen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat kan ook. Weg bij die pubers
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Goed plan. Ik was wel van plan om in mijn rol van latente puber te komen.
Ja, ik hoorde gisteren ook nog ergenbs op het forum dat ik een puber ben. En bovendien dat Yvonne me niet zou moeten sparen. Dus ik kan toch moeilijk mijn verwachte gedrag niet waarmakenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Goed plan. Ik was wel van plan om in mijn rol van latente puber te komen.
Ben ik ook.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dan moet jij wel in de rol van wijze volwassen man.
Ik zit toch niet straks tussen allemaal pubers?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde gisteren ook nog ergenbs op het forum dat ik een puber ben. En bovendien dat Yvonne me niet zou moeten sparen. Dus ik kan toch moeilijk mijn verwachte gedrag niet waarmaken![]()
Ach, ik kom ook al in de richtingquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben wel een van de oudsten morgen denk ik.
Blijkbaar welquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zit toch niet straks tussen allemaal pubers?
Tov jou voel zelfs ík me een jonge blom!quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben wel een van de oudsten morgen denk ik.
Dat zal wel meevallen denk ik.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zit toch niet straks tussen allemaal pubers?
Terecht natuurlijkquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tov jou voel zelfs ík me een jonge blom!
Ergens heb ik dat ook wel hoor.. Toch weer nieuwe gezichten, en dat is toch een beetje eng.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen denk ik..
Ik bespeur toch wat nervositeit bij sommigen van jullie.
Nee, ik wil geen sex met minderjarigenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja hoor. Doe ik gewoon alsof ik 16 ben.
Niet?quote:
Jij valt met 'laten we een kopje koffie drinken' in bed te praten?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben jong, niet onschuldig, maar soms wel rete-naief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |