Ik zie het helemaal voor me!quote:Op donderdag 24 november 2005 17:41 schreef Mokster het volgende:
Zo!
* Mokster naar huis gaat voor een avondje zonnebank, douche, en bankhangen-met-DVD'tje-en-wijn!!
![]()
die lessen in subtiliteit van jou.... geen volle zalen of welquote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:36 schreef Godlike02 het volgende:
Het dieptepunt van een single man
Zelfbevrediging met een douchekop![]()
Psssst ik geloof dat dat alleen bij vrouwen werkt![]()
Een echte kersmoks! Das weer eens wat anders als een kerstboom.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Met kerst versier ik mezelf.
Nu nog niet.
Wat duidelijkheid zo nu en dan kan ook geen kwaad,quote:Op donderdag 24 november 2005 17:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
die lessen in subtiliteit van jou.... geen volle zalen of wel
Nee, het is best eenzaam daar. Nou ja, voor zover les krijgen van Moks eenzaam is natuurlijkquote:Op donderdag 24 november 2005 17:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
die lessen in subtiliteit van jou.... geen volle zalen of wel
nou.. als de les begint met "Neucken?quote:Op donderdag 24 november 2005 18:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, het is best eenzaam daar. Nou ja, voor zover les krijgen van Moks eenzaam is natuurlijk.
Ik zou anorexia gaan ontwikkelen als ik jou was, en snel ook!quote:Op donderdag 24 november 2005 18:57 schreef GF het volgende:
Je mag hier labiel doen he?
Is 70 kilo zwaar met 1.77?
Ja maar..quote:Op donderdag 24 november 2005 18:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zou anorexia gaan ontwikkelen als ik jou was, en snel ook!
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te zwaar!quote:Op donderdag 24 november 2005 18:57 schreef GF het volgende:
niet naar die vrouwen luisteren GF.. 70 k voor een vent kan best.. maar vrouwen hebben dan al een dikke reetquote:Op donderdag 24 november 2005 18:57 schreef GF het volgende:
Klopt. Ik heb een buikquote:Op donderdag 24 november 2005 19:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
niet naar die vrouwen luisteren GF.. 70 k voor een vent kan best.. maar vrouwen hebben dan al een dikke reet![]()
![]()
das goed, daar kan je je bier op laten rustenquote:
Smite mequote:Op donderdag 24 november 2005 19:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Geen ge-maar, luisteren naar de baas!
En hoe meer bier, hoe meer buikquote:Op donderdag 24 november 2005 19:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
das goed, daar kan je je bier op laten rusten![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:05 schreef GF het volgende:
En hoe meer bier, hoe meer buik![]()
Zit best wat geld in die buik eigenlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |